Gast Geplaatst: 24 mei 2001 Geplaatst: 24 mei 2001 Mkf4 kan geen system key vinden kan ik hier nog wat mee? kan ook geen providers toe voegen wegens GEEN system key.<BR>Kan iemand nog een tip geven?
Edwin Geplaatst: 25 mei 2001 Geplaatst: 25 mei 2001 Ja, vermoedelijk mag je deze kaart begraven.<BR>Als de provider 0000 SECA beschadigd is, en de MK0 sleutel van deze is weg kan je er niet veel meer mee doen.<BR>Althans dat is wat ik jammer genoeg ondervonden heb.<P>Edwin
Gast Geplaatst: 26 mei 2001 Geplaatst: 26 mei 2001 Moet ik nou een nieuwe bestellen?<BR>en opnieuw beginnen? daar is echt geen software om deze kaart weer op te wekken?<BR>ik bewaar het gewoon voor nou, bedankt voor de reply.<P><BR>
Satori Geplaatst: 29 mei 2001 Geplaatst: 29 mei 2001 Ook ik heb mogen ervaren dat als MK0 weg is, je niets meer met de kaart kunt beginnen. Het is me echter niet duidelijk of dat bij jou het geval is. Voor het updaten heb van operational keys heb je een system key nodig. Als MK0 er nog op staat (SECA 0 onbeschadigd) dan kun je met MKF4 onder settings een system key laten creeren. Kies hiervoor key 5 of 6. Daarna kun je operational keys schrijven.
Aanbevolen berichten