Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie kan mij helpen,ik heb een phoenix programmer en de software mkv4.<BR>als ik de mkv4 opstart check ik de settings dan doe ik de mosc kaart er in en druk op connect.<BR>mkv4 geef dan aan (card not responding-check comport and timeout settings)??<BR>wat doe ik verkeert,wat moet bij settings aangevinkt staan en moet mijn phoenix print stroom hebben(verander trouwens niets aan de melding).<BR>ik gebruik de phoenix voor het eerst,is deze wel goed???

Geplaatst:

heb ik al gedaan ik ben van mening dat mijn phoenix programmer niet werkt,met welke software kan ik dit het beste proberen(heb winphoenix al geprobeerd print werkt niet,ik kan geen kaart uit lezen of programmeren).<BR>ben bang dat ik mijn prog moet omruilen voor een ander.

Geplaatst:

Je Phoenix moet wel externe spanning hebben en hij moet in 3,57 Mhz mode staan. Kijk dus even of om te schakelen is van 6 naar 3,57 Mhz. Als dat niet het geval is moet je er een ander kristal op zetten.

Geplaatst:

Hallo twee b s m<P>Laat hier even weten hoe dit afloopt.<BR>Ik heb precies hetzelfde probleem, maar wanneer ik er een eigen geprogrammeerde goldcard insteek dan wordt die wel ingelezen en dit gebeurt ook bij het programma cardtuner v 3.03. Ik denk namelijk dat de nieuwste versie secakaarten niet meer met deze programma's wil werken.<BR>Daarom ben ik heel nieuwsgierig hoe de ervaring is met een nieuwe programmer<BR>Groeten Bobhop

Geplaatst:

bedankt voor de reacties,ik heb mijn phoenix <BR>terug gestuurd hij is zo goed als zeker niet goed.

Geplaatst:

Ik krijg bij het inlezen van de kaart<BR>na de eerste provider een fout melding<BR>ik vermoed dat de fake file in de weg zit

Geplaatst:

ik heb nu een nieuwe phoenix en hij gaat nu als een trein,lag dus aan een defecte print

Geplaatst:

Niet verstandig om je PPUA open en bloot neer te zetten!<P>En ja...Het wil zeggen dat een werkende Canal Digitaal kaart hebt zonder extra abonnement.

Geplaatst:

@Anakin , als ik jouw was zou ik z.s.m. je PPUA weghalen.Freek kijkt ook mee!!!<P>J.B.

Geplaatst:

Hallo ik heb het al veranderd ! ik was wat aan het stoeien met dat programmaatje en toen kwamen er wat gegevens uit en niet zo snel in de gaten hebbende dat dat zo niet op het board moest ! excuses daarvoor !<BR>groetjes jelle hoi !!<p>[ 03-06-2001: Message edited by: anakin ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.