Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een org.kaartje dat niks meer doet. Er staat nogwel een SECA regel op en een regel C+ en dan 15 regels met no_name. Ik kan met MKV4,Progoff,masterseca niks meer met deze kaart beginnen. Elk programma lijkt te lezen van de kaart, maar aan deze actie komt geen einde aan. Wie o wie kan mij helpen?

Geplaatst:

Weet niet precies of jouw kaart inmiddels al een ijskrabber is, maar ik heb ooit in de download sectie van onze keyteam vrienden een progje gezien, heette toen cardfix, en in het duits werdt verteld dat sommige dit nodig hebben om hun kaartje weer aan de praat te krijgen. Kijk daar eens, maar bij zulke foutmeldingen kun je er bijna wel vanuit gaan dat ie k'duk is. <P>Laat even het resultaat weten

Geplaatst:

Volgens mij kun je bij onze keyteam vrienden hoofdzakelijk Ir*tO zaken vinden, maar omdat ik een kapotte SECA kaart had ben ik toch even gaan kijken. Helaas heb ik het genoemde progje niet kunnen vinden.<BR>Het heeft me wel getriggerd om weer eens verder te zoeken en nu heb ik het progje SECAL met binfile gevonden. Hiermee zou SECA-0000 weer opnieuw op de kaart geschreven worden. Ik ga het vanavond proberen en laat daarna wel weten of het gelukt is.<P>Voor degene die niet kunnen wachten: Hier is de URL waar het progje te vinden is: <A HREF="http://www.sat4u.cjb.net/" TARGET=_blank>www.sat4u.cjb.net/</A> <P>Succes

Geplaatst:

Programma : Secamosc6 (spaanse versie)<BR>* abrir<BR>* reset<BR>* exit<BR>* calculos<BR>* claves<BR>* I.Proveedor=00<BR>* I.mk=00<BR>* Datos=26030082<BR>* Clave= mk00 van Seca<BR>* firmar<BR>* enviar<BR>>>resultaat : 90 00<BR>En weg zijn de 15 no_name regels

Geplaatst:

Ik heb gewoon even proberen uit te leggen met welk programma (secamosc6) en stap (*) voor stap (*) wat je daarmee kan doen om die no_name providers te wissen. Die stappen heb ik in het spaans gezet omdat ik niet weet of dit programma ook in andere talen bestaat.Bij mij is het in ieder geval al een aantal keren gelukt. Die "false" providers worden overigens vaak door "progoff1.3" op je kaartje gezet en zijn er met de meeste mosc-programma´s niet te verwijderen.<BR>Groetjes.

Geplaatst:

Uiteraard kun je het ook gewoon ouderwets handmatig doen.<P>Lekker toch!

Geplaatst:

dank u hollywoodvc<BR>ik heb het programma geprobeert<BR>En ik heb uw richtlijnen gevolgt,maar er gebeurt niets met mijn kaart.<BR>Namelijk op de mosc staat ID = ffff en <BR>prov name = se*affffff van de se*a 0000<BR>Dus die (effen) weet ik niet weg te krijgen.<BR>De MK01 is er niet dus ik heb geen toegang tot de kaart met mkfv4.1<BR>Begrijp je het?<BR>Heeft iemand een oplossing?<BR>Thanks<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

jordi , ik hoop dat iemand een oplossing heeft.ik zit met het zelfde probleem.;;;;;;

Geplaatst:

Waar is dat programma te vinden?<BR>Ik wil het wel eens proberen. Baat het niet dan schaat het niet... Mijn kaart is denk ik overleden toen proggoff 1.4 er overheen was gereden... mad.gif" border="0

Geplaatst:

heeft al iemand iets gevonden?<BR>of is de iteresse weg<BR>Volgens mij zijn er veel defecte kaarten,<BR>vooral van die mosc types<BR>Het is nog niet winter ,als ik die voor ijskraber wil gebruiken moet ik nog zolang<BR>wachten en daar heb ik een hekel aan.<P>Dus als iemand iets weet of denk dat hij iets weet om de Seca 0000 te herstellen<BR>laat het dan weten AUB<P>Thanks<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Een originele kaart is in zoverre te herstellen zolang je de geldige MK00 van Seca ergens opgeslagen of opgeschreven hebt. Dan inderdaad doen wat ik al eerder gescheven heb :<BR>Programma : Secamosc6 (spaanse versie)<BR>* abrir (=openen (ATR))<BR>* reset<BR>* exit <BR>* calculos<BR>* claves<BR>* I.Proveedor=00 (Seca!!!!)<BR>* I.mk=00 (= MK00 Seca!!!!)<BR>* Datos=26030082<BR>* Clave= mk00 van Seca !!!!!!<BR>* firmar<BR>* enviar<BR>>>resultaat : 90 00

Geplaatst:

Dus jij beweert dat je bij CLAVE=<BR>de mk00 moet invullen, <P>de mkoo heb ik niet dus ziet het er niet goed uit voor de mosc<P>Of kunnen wij niet een fictieve mk oo creeeren of zoiets?<BR>Thanks confused.gif" border="0

Geplaatst:

Jordi, je moet inderdaad bij "clave" de mk00 van seca invullen. Als je die niet hebt is de enige mogelijkheid deze via MKF4.1 te pakken te krijgen : MKF4.1, settings, system/backdoorkey, key index= 00, Extract key. Suc6.

Geplaatst:

Bestaat er ook iets als mkf4 voor ird?<BR>Met de backdoor voor mk00

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.