Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Fout van de 1ste orde gemaakt: niet goed gelezen. Heb bestandje gevonden. Ik ben benieuwd... rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb van een geleende kaart, mbv MKF4.1, de key0 gehaald om mijn eigen kaart weer tot leven te wekken. Het resultaat met secamosc6 en bovenvermelde procedure is een 90 1d. Maw: geen succes. Kan ik de key0 van een andere kaart eigenlijk wel gebruiken of moet het de eigen key0 zijn??<BR>Satori

Geplaatst:

Ik ben daar al 4 dagen mee bezig echt alles geprobeerd maar het is een ijskrabber geworden en gebleven. het dos prog secal zou het moeten doen maar dit prog doet het bij mij niet zoek nog even verder voor dat het winter is ;-)<BR>Sat2us

Geplaatst:

Via het franse proggie Angelcard versie >9.0 is het mogelijk om je record voor de MK00 van Seca te bewerken zonder de key te kennen, waardoor je de MK00 op 3 bits na kunt uitlezen met dump records bij Cardmaster. Hierna is deze in 3 seconden te brute forcen. Dit gaat alleen met de hand en met enige kennis van seca. Zolang er een MK00 aanwezig is op de kaart dan is je kaart dus niet kapot en ook uit te lezen.<BR>Hierna kun je kaart gewoon bewerken en deze ghostproviders eraf halen.<P>MTB

Geplaatst:

Als ik mijn kaart uitlees met MKF4.1 dan geeft hij bij prov 00 (SECA) geen MK00 meer maar wel MK02 t/m MK06. Wat heeft dat klote progoff toch met die kaart lopen doen? mad.gif" border="0 <P>Iets anders:<BR>Als een mosc kaart gemaakt wordt, dan zal er toch een programma zijn dat die kaart gebruiksklaar maakt (een soort formatteren zeg maar) is daar iets over bekend? confused.gif" border="0

Geplaatst:

Zoals ik hierboven al beschreven heb, heeft progoff, (met mij achter de knoppen) ook bij de MK0 van mijn kaartje gesloopt. Ik heb een key0 uit mijn broers kaartje gelezen mbv mkf4, maar de hollywoodvc oplossing met secamocs6 werkt dan niet. Ik weet nog steeds niet of je perse de originele MK0 moet gebruiken.<BR>Vwb secal: Er wordt data naar de kaart gestuurd (communicatie-led geeft dat aan), maar geen resultaat en als de binfile inderdaad een GW file is zoals in de secal-topic staat, dan moeten we secal maar gauw vergeten.

Geplaatst:

Att: MTB<BR>Ik ben het niet helemaal eens tot nu toe met je stelling.<BR>Inmiddels heb ik volgens jouw omschreven methode de Mk00. Bij een dump via cardmaster enkel een record in plain 007 zichtbaar en dus uitleesbaar.<BR>Toch op geen enkele wijze via bekende of onbekende proggies zoals Hanger een backdoor Mk0X te schrijven.<BR>Heb jij een idee of methode van aanpak???

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.