Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de nieuwe key's ingebracht maar alles blijft zwart en sedert gisteren blijft er niets meer over kan mij iemand zeggen wat de reden daarvan is ze was geprogd met de jazzfiles confused.gif" border="0

Geplaatst:

Volgens mij maakt datum niks uit bij seca, ik heb datun nog op 31-05-2001 staan en alles werkt nog !!! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

De datum maakt wel degelijk uit. Ik heb de nieuwe files geprogd en die werkten niet. Na de datum verzet te hebben met picbined werken ze perfect.<BR>Succes

Geplaatst:

welk ontvanger heb je dan, als je een nokia 9302 hebt moet je de duckfiles eens proberen.<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0cool.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Bobhop:<BR><STRONG>De datum maakt wel degelijk uit. Ik heb de nieuwe files geprogd en die werkten niet. Na de datum verzet te hebben met picbined werken ze perfect.Succes</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Klopt, had ik ook met m'n 5816 smile.gif" border="0

• 2 weken later...
Geplaatst:

<p>[ 20-06-2001: Bericht aangepast door: jcmvglr ]

Geplaatst:

Wat is de goede datum, kan het een willekeurige datum in de toekomst zijn??

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.