Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb bij <A HREF="http://www.sat4u.cjb.net" TARGET=_blank>www.sat4u.cjb.net</A> het progje Secal opgehaald. De bedoeling van deze prog is om je kaart te killen en vervolgens met een nieuwe bin file, die bijgeleverd wordt, te laden.<BR>Dit is geen prog om zomaar te gebruiken, maar omdat ik een kapotte kaart heb durfde ik het wel aan.<BR>Helaas heb ik er niets uitgekregen. Het progje moet opgestart worden in DOS en dan kun je een 'kill' of 'update' opdracht geven. De kaart wil initieel niet reageren. Hij komt met state 05. Met kaart in en uitschuiven (denk aan irdeto killen) komen er wat bytes over het scherm rollen. Op een bepaald moment komt er er een kopie van de eerste regel met bytes en geeft het progje state 09. Als ik hierna 'Kill' kies verschijnt de text killing en een c1 3a .. opdracht en een korte blink van de communicatie LED.<BR>Na controleren met MKF blijkt er niets gewijzigd te zijn.<BR>Wie heeft ervaring met Secal of ideeen hoe hier verder mee te gaan.<BR>Bedankt,<BR>Satori

Geplaatst:

Ook ik was benieuwd of dit progje in staat zou zijn.................<BR>Helaas zelfde resultaten als Satori.<BR>Zowel een oude 90 Mhz alsmede een snelle 800 Mhz Pc geprobeerd in Dos, zelfs Phoenix in 3 & 6 Mode, geen resultaat.<BR>Wie weet al iets meer over dit Secal progje

Geplaatst:

Bij mij dus ookhet zelfde probleem.zelfs het prog. werkt niet.<BR>Sat2us

Geplaatst:

Als je de bin file goed bekijkt blijkt dit een kit6 file te zijn voor een GW. DUs het lijkt mij niet dat dit gaat werken op MOSC<P>MTB

Geplaatst:

Das nog niet het ergste, het hele programma doet niks bij mij. Je moet met de P toest van (com)poort kunnen verwisselen, maar zelfs dat werkt niet. Is Secal misschien een grapje? mad.gif" border="0

Geplaatst:

Een paar maanden geleden werd er op een ander board gewaarschuwd voor het programma "secall", dit was een hoax. Mischien gaat 't om 't zelfde?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.