Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probeer eens de laatste 2 bites van je ppua te veranderen (bv.hetgeen je hebt +1), met een beetje geluk draait ie dan weer.Zo niet ff blijven gokken tot je een geldige hebt. Suc6.

Geplaatst:

dan kan ik net zo goed het kaartje van de buurman ff uitlezen en zijn ppua en mk01 gebruiken of de ppua ff opnieuw loggen met behulp van windecrypt en ppua calc.

Geplaatst:

Sorry, onra, ik ging er even van uit dat jij zelf geen oplossing voor jou probleem had. Ik wilde alleen maar even proberen te helpen. Groetjes aan de buurman.

Geplaatst:

Heb ik ook "niet", ik wil hem proberen weer te laten werken met de ori ppua en mk's, misschien dat ik iets kleins vergeet en dat het daarom niet werkt. <BR>jou oplossing is ook zeer goed en daar had ik nog niet aan gedacht en ik waardeer je hulp ook echt.<P><BR>buurman zegt groetjes terug.<BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

Gewoon Canaal + bellen!!!!!!!!!!!!<BR>Gaat toch niet op een abbo kaart zitten kloten...............

Geplaatst:

na 3 maanden op de camping gelegen te hebben werkt mijn ori kaart niet meer, ik heb hem al een nacht in de ontvanger gehad op rtl4 om te kijken of hij een update wou pakken, maar helaas niet, en aangezien ik de vorige keer ff in de wacht werd gezet bij c* en een heractiveringspuls alleen al 50,-- aan tel.kosten opleverde, heb ik vanmorgen de keys + datum maar aangepast met die van deze maand, en een 30 minuten in de ontvanger gestopt en daarna opnieuw uitgelezen, maar helaas de nieuwe key voor july stond er niet bij, kan het zijn dat de kaart is uitgezet door c+ omdat ik een rekening voor die heractiveringspuls niet betaald heb? ( was nl. "gratis" volgens de medewerker. en wat kan ik eraan doen om die kaart toch weer "au" te krijgen, en ik heb geen zin om weer naar c te bellen.

Geplaatst:

met mkf kan je de datum gewoon op<BR>31-07-01 zetten,en dan werkt ie weer<BR>en zal je zien dat er ook vanzelf<BR>weer (au)nieuwe maandkey's op staan.<BR>apkay.

Geplaatst:

Dat had ik ook geprobeerd, maar de kaart is volgens mij toch uitgezet en ontvangt geen update's meer, ik heb de kaart inmiddels voorzien van een andere mk en ppua en werkt nu weer.<BR>maar toch iedereen bedankt.

Geplaatst:

Waarom zou je op een originele kaart een andere MK en PPUA plaatsen???? Dit riekt toch wel naar .......

Geplaatst:

klopt, riekt naar... maar ik ga niet voor een campingkaartje weer voor 50,-- verbellen, en nu kan de vrouw weer gewoon naar de ned. pub. zenders kijken, en de films van c* , die hebben we allang in de bios/videotheek gezien, de pbm is dus niet aangepast.

Geplaatst:

gewoon de datum vooruit zetten b.v. op 31-12-01 en de kaart loopt van zelf weer op tijd.<P>WaferJo. laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.