Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Hoe voeg ik de events toe op een mosc kaart ik begrijp dat het met mk find moet.<BR>Maar hoe voeg je een bepaalde events toe ?<BR>ik snap er niets van<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

dat zeg ik ..............linux

Geplaatst:

heeft iemand een starter file voor mij.<BR>die recent is .<BR>dat ik die zelf later aan kan passen.<BR>voor die mkf.<BR>gewoon 1 die nu werkend is.<BR>ik kan er mee schrijven toch ,dit progje.

Geplaatst:

Tja, wat denk je zélf? Een beetje nadenken wat een PIC-card is en wat een orgineel SECA-kaartje is/doet en je kunt zelf bedenken dat het NIET zou kunnen. Waarom anders al die "moeilijke" programma's om keys e.d. te modificeren als het tóch gewone pic-cards zijn? Als het een pic-card zou zijn, kon je alles uitlezen en modificeren middels een programma voor DIE kaarten. Dat kan niet dus is het een ander (minder simpel type kaart.<P>simpel toch ?<P><BR>K laugh.gif" border="0

Geplaatst:

nee ik vtoeg het alleen omdat die ppv niet meer bij mij werken.<BR>maar nu wil ik die orig kaart er tegen aan gooien.

Geplaatst:

bedankt boets voor de uitleg en reactie<BR>maar wat ik me af vraag is moet je voor elke film een events toe voegen op een mosc?<BR>of zijn er ook events die het kanaal "open" zetten.<BR>ik heb trouwens een humax met een aston het probleem is dat er preview op het beeld staat bij de P T K kanalen<BR>wie helpt me nog meer op weg?<P>groeten andre laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Kan iemand eens roepen of ppv werkt op ALLE ppv kanalen en op welke ontvangers met een MOSC? Ok, deze vraag natuurlijk alleen voor mediaguard dozen, modules werken altijd.<P>thanks!

Geplaatst:

hallo<BR>even reageren het werkt dus ook niet op een humax 5400 met een aston want op ppv kanalen krijg je de melding preview en na 10 min is je beeld weg confused.gif" border="0 wat hier aan te doen ?<P>groeten andre

Geplaatst:

zo lang je niks aankoopt is dit logisch dat de previeuw uitschakkeld na 10 minuten (PREVIEW) iedere film moet dus aangekocht worden (bv met mk4.1 bx + event) de films veranderen om de week net zoaqls voetbal om de week met het verschil dat de voetbal geen preview mode heeft. <BR>Alleen dus voor hobbyisten en niet voor handelaren (slimme jongens die spanjaarden)<BR> veel succes en sterkte in de toekomst die nieuwste attack is al weer in de lucht.<P>Gerard moderator m.o.s.c

Geplaatst:

bedankt gerard voor de uitleg,<P>maar hoeveel van die events kan op een mosc per provider kwijt?<BR>is dat 255?<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0 <P>groeten andre

Geplaatst:

Binnenkort koop je bij de handelaren gewoon een Season kaartje + een speciale versie van Wallbanger (of zo iets) die automatisch de nieuwe keys + ppv download.<P>Betaal je maandelijks alleen voor de download service laugh.gif" border="0<p>[ 10-06-2001: Message edited by: appien ]

Geplaatst:

dat is leuk maar het blijft voor mij een HOBBY dus ik wil het zelf doen.<BR>maar als je niet verder komt wie helpt dan?<P>groeten andre laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.