Gast Geplaatst: 11 juni 2001 Geplaatst: 11 juni 2001 Afgelopen weekend heb ik een Mosc kaart tijdens het pre-enabled signaal gelogd na de activerings puls heb ik (uiteraard) op alle kanalen beeld, maar als ik de kaart uitlees in MKfind zie ik alleen maar de 0c/0d/0e key staan en een lege ppua/mk01 wordt deze pas na de proefperiode van 2 weken uitgezonden oftewel als de C- boyz het formulier binnenhebben ??? en zo ja met welk logprogramma kan ik dan het beste tussentijds loggen, met keyextractor kreeg ik geen c140 commando's binnen waarschijnlijk omdat deze dan ook niet meegezonden werden.<BR>wie geeft raad.??
Gast Geplaatst: 11 juni 2001 Geplaatst: 11 juni 2001 Ja, dat klopt. Je krijgt een proefpakket signaal met geldige keys en als PBM 00 00 00 00 00 00 00 CE...Na invulling op opsturing én acceptatie van Canal Digitaal Satelliet wordt binnen 2 dagen de kaart écht geactiveerd dus met MK1 en PPUA....<P>Acceptatie Canal +:<BR>N.A.W. gegevens correct<BR>BVD controle<BR>BKR controle<BR>Bank controle.
Gast Geplaatst: 11 juni 2001 Geplaatst: 11 juni 2001 @Mimisiku,<BR>thnks ik zal dan de komende maar eens wat langer gaan loggen misschien dat ik hem dan wel voorbij zie komen we zullen zien.
Aanbevolen berichten