Gast Geplaatst: 13 februari 2004 Geplaatst: 13 februari 2004 ik ga een 2e hd plaatsen op mijn laptop via de usb hoe moet ik te werk gaan moet ik de hd formatteren en dan op de laptop aansluiten of moet er ook nog win xp opzetten ik ga deze alleen gebruiken vooor opslag van data
Ome Merde Geplaatst: 13 februari 2004 Geplaatst: 13 februari 2004 je hoeft er geen OS op te zetten, je hebt immers al een besturingssysteem. gewoon dat ding aansluiten en klaar. met een peetje pech kent Windows XP de schijf niet, dan moet je de meegeleverde software installeren. Vervolgens de HDD formateren en je hebt een dataschijf. dit alles ook te vinden in de gebruikshandleiding van de HDD. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 13 februari 2004 Geplaatst: 13 februari 2004 kan deze ook gebruikt worden als ik er bijvoorbeeld programmer software opzet (dit wil ik niet op de laptop installeren) en kan de schijf ook op mijn vaste computer aangesloten worden(win98) en daar de programmer software gebruiken zonder deze te installeren beetje duidelijke uitleg wat mijn bedoeling is
Ome Merde Geplaatst: 13 februari 2004 Geplaatst: 13 februari 2004 alleen als die programma's niet geïnstalleerd hoeven te worden. chipcat is daar een goed voorbeeld van. die download je, pleurt hem ergens op je HDD en je runt de .exe file (chipcat.exe). voila ... merDe deze ruimte is te huur
Zilverster Geplaatst: 13 februari 2004 Geplaatst: 13 februari 2004 @rvs, Hallo, denk wel aan het formateren van de externe HD dat je dat doet met FAT16 of FAT32, anders krijg je problemen met Windows98, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast Geplaatst: 13 februari 2004 Geplaatst: 13 februari 2004 de schijf komt uit dezelfde laptop nu wil ik nog wat e-mail over zetten naar de laptop maar waar zit de mail verborgen
Ome Merde Geplaatst: 14 februari 2004 Geplaatst: 14 februari 2004 dat antwoord heb ik al meerdere keren gegeven. zoekt en gij zult vinden. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 14 februari 2004 Geplaatst: 14 februari 2004 Denk er wel aan dat er meestal verschillende versies zijn voor WIN-XP eb voor WIN-98. Een speciale WIN-XP versie zal beslist niet draaien op een WIN 98 machine, en andersom ook niet. Ik heb het zelf ook lopen, maar gebruik die HD eigenlijk alleen als een zeer grote data schijf, MP3 en divx downloadschijf, opslag, Office data schijf etc. Enkele kleine progjes lopen er ook op, als ze maar bij installatie niets wegschrijven in register, of WIN-dir. laptop: WIN-XP, desktop: WIN 98SE.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen