Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de MK1 kan uitlezen met MKF 4. Het is al wel gelukt de PBM aan te passen maar ik kan de MK 1 nergens vinden. De PPUA kan je echter wel gewoon lezen?

Geplaatst:

Pak even de on-line help van MKFind. Staat alles in wat je weten wilt met plaatjes....<P>Succes.<P>M.a.w. Ga eerst even zoeken en lezen dan meteen lukraak posten in de trand van in moet en nu en snél... MKFind in één van de rijkelijk van uitleg voorziene programma's

Geplaatst:

De online Help van MKFv4 geeft allemaal "dode" links. Waar kan ik die online help nog meer vinden?

Geplaatst:

dozo mail me maar even dan stuur ik je alle gegevens in het nederlands<BR>golvis25@hotmail.com

Geplaatst:

Bedankt voor het aanbod maar ik heb inmiddels alle info die ik wilde weten.

Geplaatst:

mk4 handleiding in het nederlands<BR>das kikke<BR>waar??????

Geplaatst:

Je drukt op connect<BR>1 cardinfo<BR>2 soft ver<P>Daarna ga je naar card records(linker kant)<BR>1 get records<BR>2 vink nu maxprovider en overwrite aan<BR>3 druk nu op auto extract<P>Daarna ga je naar C*n*l digit**l(linker kant)<BR>1 druk op general<P>Hier zie je de ppua staan<P>2 druk op de tab (keys)<P>Bij Management (primary) staan twee key's<BR>F0 0000000000000000<BR>51 0000000000000000 (Dit is de MK01)<BR>Bij Management (secondery) staan twee key's<BR>50 0000000000000000<BR>51 0000000000000000<P>Bij operational staan de 0c/0d/0e key.s<P>5C = 0C<BR>5D = 0D<BR>5E = 0E<BR> bavaria.gif" border="0read.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.