xfiles69 Geplaatst: 14 februari 2004 Geplaatst: 14 februari 2004 Ik heb mijn pp image van 2512 vervangen door de nieuwste van 1102. Ik heb hem gerenamed naam root.cramfs en via ftp naar var/tmp gekopieerd. Hierna handmatige update gedaan. Na het rebooten blijft op de display het dream logo staan. Flash erase wil niet(linker knop boven). Weet iemand raad?
Gast Geplaatst: 14 februari 2004 Geplaatst: 14 februari 2004 Tijdens het opstarten wel even wachten *totdat* het logo in beeld is voordat je de knop indrukt en vasthoudt tot je de melding 'flash erase..' krijgt. Eventueel alle drie de knoppen vasthouden tijdens opstarten is een wat hardere reset. Anders dreamUp gebruiken om 'm opnieuw te voorzien van dat image.
xfiles69 Geplaatst: 14 februari 2004 Auteur Geplaatst: 14 februari 2004 Tijdens het opstarten wel even wachten *totdat* het logo in beeld is voordat je de knop indrukt en vasthoudt tot je de melding 'flash erase..' krijgt Dit verhaal was al bekend ,ik ben nu met dreamup er een nieuw image via de nulmodemkabel erop aan het zetten. Hoelang duurd dit hij loopt al een kwartier met de melding "uploading image"
Gast Geplaatst: 14 februari 2004 Geplaatst: 14 februari 2004 30 tot 40 min als alles goed gaat. gr birddog
xfiles69 Geplaatst: 14 februari 2004 Auteur Geplaatst: 14 februari 2004 Ik heb de kaabel al ingekort(was eerst verlengd). Compoort staat op 9600. Ik meende dat het 10 min was,geduld dus. Wordt vervolgt
xfiles69 Geplaatst: 14 februari 2004 Auteur Geplaatst: 14 februari 2004 Ik heb hem er meer dan een uur aangehad ,niks. Hij blijft aangeven dat hij de firmware upload. Als ik hem erase geeft hij de melding . Result o. ??????? Is de baudrate wel goed? staat op 9600.
Gast Geplaatst: 14 februari 2004 Geplaatst: 14 februari 2004 9600 staat ie bij mij ook op. gr birddog
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen