Gast Geplaatst: 26 juni 2001 Geplaatst: 26 juni 2001 Ik heb mij mosc kaart geactiveerd als ik naar palco of Taq gaat dan komt er op de scerm preview mode te staan na 5 minuten valt het beeld op zwart de juiste sleutels zitten er in wat doe ik nou fout? of hoe los je dit op.<P>Alvast bedankt.<P>Richie
Gast Geplaatst: 26 juni 2001 Geplaatst: 26 juni 2001 toch andere sleutels proberen had zelfde probleem bleek verkeerde sleutel te zijn of andere pic wil ook wel eens helpen
Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 Bij MOSC moeten nu ook de PPV IDents worden geprogrammeerd anders werkt het niet..
Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 posted by Mimisiku:<BR>[QB]Bij MOSC moeten nu ook de PPV IDents worden geprogrammeerd anders werkt het niet..<P>Is dat nou mogelijke met Mkf4.1? ik probeer meer info te krijgen over deze mkf4.1 zo dat ik het zelf kan doen, maar kan niks vinden.<BR>nog bedankt voor de tip.
Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 Ja, dat gaat prima met MKF4, maar is een onhandig zaakje. De eventueel bestaande PPV Events moeten eraf. Vervolgens moet je de geldende=gebruikte PPV Events zelf proggen per provider. Iedere maand even de lijst afwerken en ook de PPV's zijn met MOSC te zien..
Aanbevolen berichten