Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij iets meer over MKFv41 vertellen ? - Hoe zit het precies met de PPV-Records? - Heb ik nou voor elke provider een PPua/MK nodig of is die voor allemaal hetzelfde? - waar vul ik precies de betreffende keys voor providers in--> bij management of (volgens mij)bij operational? - Hoe kom ik aan een PPUA voor een canal+ kaart die niet meer werkt? shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Weer zo'n typische vraag van ik wil het nu, meteen, en gratis per post thuisbezorgd...<BR>Tip:<BR>Lees het board eerst eens rustig door. Het is niet moeilijker dan de handleiding van een PC onderdeel (Oké. SyGate uitgesloten). Je vind hier vanzelf wat zaken als PPUA, MK1 e.d. allemaal inhoud...<BR>Succes wink.gif" border="0

Geplaatst:

Je PPUA staat als het goed is op je kaart gedrukt. Voor je MK01 ga je alsvolgt te werk: <BR>0. Verbindt jezelf met minimaal 6 draden aan de grond (statische electriciteit!)<BR>1. Bouw je garagedeur uit.<BR>2. Bouw voor de zekerheid je tuinhek ook uit.<BR>3. Verbindt deze aan elkaar en aan de grond.<BR>4. Borstel de onderkant van het tuinhek goed af met een tandenborstel (merk en type maken niet zoveel uit)<BR>5. Lees de MK01 af. (deze is nog wel gecodeerd)<BR>6. Schrijf de gecodeerde sleutel met een Edding op je beeldbuis en stem af op Lucky Letters.<BR>7. In de open gaten verschijnt nu de goede MK01.<BR>8. Bel deze samen met PPUA door naar Canal+.<BR>9. Bouw garagedeur en tuinhek weer in.<BR>10. Na een minuut of 10 zal je zien dat als het tuinhek opengaat, de garagedeur automatisch sluit en vice versa!<P>Moet wel lukken zo,niet? <BR>PS: Hou jezelf voor de zekerheid nog twee weken geaard.<P><BR>Cheers<BR> bavaria.gif" border="0

Geplaatst:

Mocht het met de garagedeur niet werken, probeer dan de voordeur. Bij mij werkte dat beter.<P>Groet,<BR>Mard

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.