Geniuz Geplaatst: 14 februari 2004 Geplaatst: 14 februari 2004 Als ik het goed begrijp kan ik in DreamVCR ook een selectie maken via de EPG zolang deze maar bekend is binnen DreamVCR. Nu mijn vraag. Waar vind ik epg.dat op de Dreambox ? Of moet ik eerst nog iets anders doen ? Dreambox DM-7000S Amber Display (Gemini 3.6) - Samsung SV1604N 160 Gb. HDD - Stab HH100 - 70 cm. schotel
Gast Geplaatst: 14 februari 2004 Geplaatst: 14 februari 2004 epg.dat wordt door EPG module van Luca Spallared gemaakt. Deze kan je als plugin op je DB installeren. Deze kan je hier vinden. Overigens ben ik nu zelf ook met EPG voor de DB bezig welke via Cron straks kan gaan updaten. Nog even geduld aub Peter
Gast Geplaatst: 14 februari 2004 Geplaatst: 14 februari 2004 Ik ben ook bezig een EPG te ontwikkelen, gauw zullen er dus 4 beschikbaar zijn voor de dreambox :-) Mijn basis idee is een dream-multi-EPG-code-afgeleid plugin in horizontale formaat met: a) weergeven van epgcache en externe (web/spallared) data tegelijk opslaan van alle data in een bestand want ik zet graag m'n dreambox in deep-standby c) veel 'bells and whistles' Ben bijna klaar met de eerste drie woorden van (a) :-) Zal waarschijnlijk morgen versie 0.1 posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen