Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenavond,<P>Is het mogelijk om met een <BR>ISO SMARTCARD PROGRAMMER ED.02<BR>te werken met MKFv4.<P>Ik heb tot nu toe altijd met een goldprogger gewerkt en dit gaat goed.<BR>Nu wil ik de stap naar de orginele kaart maken.<P>Ik heb van iemand de net vernoemde programer gehad maar weet niet precies wat het is.<BR>Ik krijg hem tot nu toe niet aan de praat met MKFv4. confused.gif" border="0

Geplaatst:

of moest deze vraag nou bij hardware staan??<P><BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0 <P>zo;ja sorry dan.<P>toch zou ik graag als het kan een antwoord krijgen

Geplaatst:

Jans,<P>Gaat waarschijnlijk niet lukken. Ik ken je programmer niet, maar als-ie niet in de Phoenix mode kan, lukt het niet.<P>Here's what to do:<BR>Koop een phoenix interface (3,58 Mhz) of nog leuker: Bouw 'm zelf! Print-layouts zijn overal te vinden en de onderdelen kosten maar een tientje of drie. Een avondje prutsen en je hebt een heuse zelfgemaakte phoenix. Tis mij ook gelukt en werkt perfect met MKF en vele andere programma's. <P>Succes<P>Cheers read.gif" border="0

Geplaatst:

Inmiddels is het me gelukt.<P>een programmer als bovenvermeld kan wel samenwerken met MKFv4.1<P>je moet na het installeren je computer resetten.<BR>en de instellingen voor de verbinding niet gelijk maken aan je computer maar de orginele laten staan.<P>Ik heb inmiddels suces vol de PBM aangepast maar er weer 100.000 vragen bijgekregen.<P>Ik heb voorlopig weer weken werk. rolleyes.gif" border="0wink.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.