Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 Ik vraag mij ook af wat producenten van CI-ontvangers van deze SECA-2 stap zouden vinden. Er zal op z'n minst een CI-module moeten komen die het nieuwe formaat kan ontsleutelen. Of zo'n module nu van Aston of iemand anders komt maakt hun natuurlijk niet uit. Heeft iemand al een reactie van een der producenten gezien?
Bink Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 Nee, geen reactie. <BR>Wel een persbericht bij canalplus-technologies, van notabene NOVEMBER 2000, waarin de komst van Seca-2 al aangekondigd werd. <BR>Het heet overigens geen Seca-2, maar XCA.... lees maar:<P>Digital content protection <P>THOMSON multimedia and CANAL + TECHNOLOGIES also signed a memorandum of understanding providing that the companies will cooperate in the field of technologies aimed at protecting copyrighted digital content within consumer homes. <P>As part of this agreement, CANAL + TECHNOLOGIES will support THOMSON multimedia in promoting the eXtended Conditional Access (XCA) content protection architecture. In addition, CANAL+ TECHNOLOGIES and Thomson Multimedia will work together to ensure interoperability of their respective content protection technological developments.
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 ik heb me laten vertellen dat seca2 automatisch een software update is, en geen hardware update.Iedere geregistreerde box(die heeft een serienummer) zal een update van c* krijgen.naar het schijnt (maar waarvoor?) zou de kaart aan de decoder gelinkt worden.men spreekt van alleen mediahigway ontvangers kunnen werken er sprake is van concurentie vervalsing.Hoe zit het dan met videoguard?daar zijn toch ook geen ci's van.
Hagkobe Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 raar , dit is nog erger dan alleen de kaarten<BR>wisselen?<BR>
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Mooie verhalen allemaal !!<BR>Wat er volgens mij gaat gebeuren is simpel en doeltreffend een nieuwe kaart met een asic ernaast.[ sky 10 kaart !! ]<BR>Probleem opgelost !!<P>Klaas.<BR>
Aanbevolen berichten