bash! Geplaatst: 15 februari 2004 Geplaatst: 15 februari 2004 Hallo, Ik ben al een tijdje bezig met cardsharing naar mijn dreambox in de slaapkamer. SCAM_CS is niet AU met premiere en krijg zowieso geen beeld op premiere. Radegast geeft wel beeld op premiere en is AU voor premiere, maar weer niet voor Canal+ Welke EMU moet ik gebruiken?? GR, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Dreamguy Geplaatst: 15 februari 2004 Geplaatst: 15 februari 2004 Volgens mij is dit wel het geval met de nieuwe image van Ronald. Werkt bij mij in ieder geval goed. Ik gebruik ook scam_cs.
bash! Geplaatst: 15 februari 2004 Auteur Geplaatst: 15 februari 2004 De radegast welke in de Ronaldd test image zit ook?? There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
PosiXX Geplaatst: 16 februari 2004 Geplaatst: 16 februari 2004 @Boeliehumax; ik weet niet waar je deze informatie vandaanhebt maar je hebt het mis, Radegast is niet AU voor s*ca II..
bash! Geplaatst: 16 februari 2004 Auteur Geplaatst: 16 februari 2004 Precies.. daar kwam ik dus ook achter.. Hoe zit het met GBOX?? Tevens zou het natuurlijk prachtig zijn als we eindelijk 1 EMU voor ALLE zenders kunnen gebruiken... There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen