Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb in de maand juni mijn orginele card bewerkt met MKF4, dus open gezet voor het volledige ned pakket. In juli een update ontvangen maar nu is het augustus nog steeds geen update ??? kaart misschien defect <P><BR>Groeten Admirals confused.gif" border="0confused.gif" border="0

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

misschien kun je uitleggen wat je bedoeld met bewerkt?? ik heb ook het hele pakket open gezet en krijg netjes update op mosc en goldwafer. smile.gif" border="0 <P>Henri cool.gif" border="0

Geplaatst:

Beste Henri,<P>Met bewerkt bedoel ik open gezet volgens de handleiding die bij MF4 zit, dus open gezet voor volledige NL pakket <P>Admirals smile.gif" border="0

Geplaatst:

IK heb alleen de "bitmap" aangepast, en dat werkt (bij mij) (nog steeds) perfect. wink.gif" border="0 <P>Henri. tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Beste Henri,<P>dat is wat ik bedoel, ik heb ook alleen de PBM open gezet met 00 00 00 00 00 00 01 4e<BR>Maar toch deze maand nog niets ontvangen,<BR>kan het wat te maken hebben met het abonnement vorigjaar een tuner aangeschaft en een abo afgesloten. <BR>Ik heb nog twee collega´s die hebben het zelfde probleem!!<P><BR>Admirals confused.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Iets met een andermans MK1/PPUA gedaan op de kaart??

Geplaatst:

Nee niets van dat alles, alleen open gezet, zie boven... het gekke is dat de mk1 en ppua wel werken op een goldcard!! confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0<P>Admirals

Geplaatst:

Heb je na het wijzigen ook de blokeer functie gebruikt in mkf4 ?<P>Hoe staat je bitmap nu ?<P>ik heb de bitmap op FF FF FF FF FF FF FF FE gezet en hij is netjes naar augustus gegaan.

Geplaatst:

Beste jans,<P>ik zal vanavond de bit map eens veranderen naar hoe jij hem hebt staan misschien werkt dit beter dan 00 00 00 00 00 00 01 4e<P>Admirals cool.gif" border="0

Geplaatst:

Naar mijn weten heeft de "bitmap" niets met het "updaten" te maken, misschien per ongeluk geblokkeerd (zoals Jans al aangaf) met MKF?<P>Henri. smile.gif" border="0

Geplaatst:

jans heb je na het veranderen van de bit map de blokkeer funktie gebruikt,,,,,ik heb die met 014e staan,,,, deze week gedaan,,,weet dus niet of de kaart de autoupdate binnenkrijgt ja of nee

Geplaatst:

Admirals jouw probleem dat je geen nieuwe update van de key ontvangst heeft niet zoveel met de PBM van doen.<P>Je moet je MK1 een PPUA eens controleren of die nog wel goed zijn. Als dat zo is en je kaart is niet uitgeschakeld door C+ dan zou het moeten werken.<P>Wat je kunt proberen is een PPUA en een MK1 van een ander proberen waarvan je zeker weet dat die geupdated wordt.

Geplaatst:

Nol dat kun je toch snel genoeg controleren. Verwijder de c,d en e Key of zet de datum op bv 01-0-2002.<P>Als het goed is heb je geen beeld. Zet je decoder op RTL4 en binnen een half uur moet je weer beeld hebben en staat de datum op 31-08-2001.

Geplaatst:

Adminral je kunt je PBM het beste op 00 00 00 00 00 00 01 7e zetten. Je hebt dan het volledige pakket van C+ open staan.<P>Ik heb het een tijdje geleden de PBM al eens uitgezocht en opgestuurd naar de maker van MKF4. Probeer de laatste versie ergens te downloaden daar kun je per pakket aanvinken wat je wel of niet wilt zien.<P>Bits aanzetten die niet gebruikt worden geeft C+ de mogelijkheid te testen of ze aan staan en als dat zo is de kaart te blokkeren.<P>De au van de kaart betreft niet de PBM. Die wordt alleen gedaan als je je kaart laat activeren of als je van pakket wisselt.

Geplaatst:

Beste Henkie,<P>Ik heb gisteravond de pbm op FF FF FF FF FF FF FF FE gehad, maar dit gaf niet het verwachte resultaat. Maar vanavond zal ik jou aanwijzing eens uit proberen en kijken of ik een update van canal+ binnen krijg. volgens de aanwijzing van MKF4 , maar die zal dan nu wel achterhaald zijn moest je juist 00 0..enz....01 4E als PBM schrijven, om je gehele pakket open te zetten. <P>Groeten Admirals smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.