Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal,<P>Ik heb met de laatste versie van mkf gewerkt.<P>De bitmaps op FF FF FF FF FF FF FF FE gezet en toen de blokeer functie gebruikt.(staat in mkf er rechts van).<P>Iedere keer als [je weet wel] gegevens stuurt worden de bitmaps automatisch weer op de voor jou geldende waarden gezet.<BR>Door de blokeer functie kan dit niet meer. (altans tot nu toe).<P>Ik ben het met henkie eens dat de bitmap geen invloed op autoupdate heeft maar alleen maar het type pakket doorgifte stuurt.<P>Je zegt dat je goldcard het wel doet.<BR>Heb je hier je orginele MK1/PPUA gebruikt?<BR>zo ja vergelijk deze eens met je orginele kaart misschien heb je toch per ongeluk iets op je orginele kaart veranderd.

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

hallo<P>Ik heb ook mijn card bewerkt met mkf4 en gewoon beeld, maar de datum staat op 311201.<P>vraag me af of dat ook problemen kan geven.<P>gr Hans

Geplaatst:

Als de datum niet terug springt naar 31-08-01 is je kaartje niet au. (dat wil dus zeggen dat je geen geldige PPUA en MK1 hebt).<P>Henri.

Geplaatst:

Komt inderdaad voor. Ligt niet aan PPUA of systemkeys. Ik heb er geen verklaring voor, Als je de geldigheidsdatum op 31-12-2001 zet werkt de boel weer.

Geplaatst:

iedereen bedankt voor de reacties, maar helaas staat nog steeds mijn orginele kaart nog op 31 juli 01 en die van mijn collega ook dus het echte probleem is nog steeds niet opgelost dit zit niet in de pbm en volgens mij ook niet in de MK01 en ppua die werkt namelijk op een GW prima..... maar af wachten wat er aan het eind van de maand gebeurd gaat dekaar op zwart of niet?? wie zal het zeggen<P>Greetings van Admirals en Sjaak<p>[ 24-07-2001: Message edited by: Admirals ]

Geplaatst:

Zet de blokkering van de PBM maar eens uit en kijk wat er gebeurt... wink.gif" border="0

Geplaatst:

Beste WizZaerd,<P>Dit hebben we ook al geprobeerd!!<P>Greetings smile.gif" border="0laugh.gif" border="0cool.gif" border="0

Geplaatst:

Je hebt waarschijnlijk een update van de ppua gemist. ppua is bijv. aa bb cc dd; is dd niet juist dan update een mosc niet meer en een waffer nog wel.

Geplaatst:

Beste WizZaerd,<P>bedankt voor de laatste info, dit zou best eens het geval kunnen zijn. De mosc zit niet altijd in de ontvanger ...alleen als ik een update voor de keys wil hebben maar op deze manier zijn we wel de update van de ppua mis gelopen. dit betekend dus waarschijnlijk contact met onze vrienden van ...digtaal.<P>Greetings Admirals en Sjaak laugh.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Begrijp ik het goed dat je niet alleen key updates krijgt maar soms ook een andere ppua ?<BR>Wanneer gebeurt dat dan, bv als je je abbo veranderd ?<P>Ik stop mijn originele kaart ook alleen maar 1 maal per maand zo'n half uur in de ontvanger voor de keys.<P>Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen ?<P>Greets, Robbee<BR> confused.gif" border="0 [*]null

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by robbee:<BR><STRONG>Begrijp ik het goed dat je niet alleen key updates krijgt maar soms ook een andere ppua ?<BR>[Yep]<BR>Wanneer gebeurt dat dan, bv als je je abbo veranderd?<BR>[Wanneer de provider het nodig vind...]<P>Ik stop mijn originele kaart ook alleen maar 1 maal per maand zo'n half uur in de ontvanger voor de keys.<BR>[Dat zou genoeg moeten zijn om hem up-to-date te houden]<P>Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen ?<P>Greets, Robbee<BR> confused.gif" border="0 <LI>null</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>

Geplaatst:

De orginele kaart valt nu soms ook uit, maar heeft nog steeds geen update ontvangen ?? De provider is dan niet te lezen maar de free to air kanalen zijn nog wel te ontvangen rara anaal plus<p>[ 30-07-2001: Message edited by: Admirals ]

Geplaatst:

@Admirals<BR>Met je geldige MK,PPUA ?? krijg je de updatekeys ong. om het uur binnen, als dit niet het geval is klopt je combinatie niet, je geeft wel aan dat op een GW de update wel binnen is, dus dan is misschien je PPUA niet goed op de Mosc.<P>Gr. JD

Geplaatst:

Beste Johnny Doe,<P>Mijn mk01 en ppua is op de mosc hetzelfde als op de gold waver. En op de GW heb ik wel de sep key's binnen gekregen en op de mosc niet. Deze heb ik afgelopen weekend zelf alvast maar voor zien van de aug key en de datum op gehoogd maar ontvang net als in juli niet de keys van de nieuwe maand ??? wat zou er nu echt mis zijn.!! En het enige wat ik gedaan heb, is met MKF4 de pbm vrij gezet voor het NL-pakket.<P>Greetings Admiral<p>[ 07-08-2001: Message edited by: Admirals ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.