Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan er iemand mij zeggen hoe de autoupdate functie werkt op een goldwafer seca kaart en hoe je zelf zoiets kan maken. <P>Liefst een persoonlijke e-mail.

Geplaatst:

Als je een werkende orginele kaart hebt dan kun je die met MKF uitlezen,dan van provider 01 de primairy key 01 opschijven (begint met 51, en de volgende 8 bites moet je hebben bv. 44 22 41 08 84 26 F6 2E) daarbij heb je de ppau nodig.(ook zo af te lezen met MKF) zet di gegeven met bv. picbined op je goldwafer en het meot werken. (als je de datum met picbined op bv. 12.12.2001 zet kun je na een half uurtje controleren of het werkt. als het goed is =staat de datum dan op 31.08.2001.<P>Henri smile.gif" border="0

Geplaatst:

Met welke programmers kan mkf4 werken, ik gebruik nu ongeveer 1 jaar een dl20 om te proggen, het ding werkt feilloos maar ik kan er niet mee uitlezen. Ik wil nu eens met mijn oiginele kaartje gaan 'spelen' maar ik kan niet terugvinden welke progger ik daarvoor kan gebruiken. Wie helpt me in de richting ?<P>Robbee confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Heeft de Mastera phoenixmode ? Ik zat eraan te denken om deze aan te schaffen.<P>Vast bedankt, Robbee<P> tongue.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.