Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee kort en bondig<BR>was het maar zo makkelijk<P>Robbie

Geplaatst:

Dat valt wel mee..Je kunt de sleutels uit de orig kaart lezen en die implementeren op een andere kaart.....Zo maak je effectief een ehhhh backup van de kaart.<BR>Werkt hier prima smile.gif" border="0

Geplaatst:

Ja dat had ik van ADMIRALS ook gehoord dat dit mogelijk was alleen vroeg ik me nou af of het ook mogelijk was om er een 1 op 1 copy van te maken.

Geplaatst:

Weet iemand of dit misschien mogelijk is?<BR>Want dan kan ik met de 1 gaan klote en het andere (orgineel) leg ik dan veilig in de kast!

Geplaatst:

Ja en Nee! Voor een exacte kopie (dus kaart met zelfde serienummer (UA) heb ik nog geen programma of tool gezien (please correct me if I am wrong!). De kaart moet namelijk in High Mode (net als Irdeto "nullen en ff-en") en dat procede is nog niet (helemaal) bekend. Daarom zijn er ook nog geen SECA 00 reparaties (again correct me if I am wrong).En stuur het programma dan even smile.gif" border="0. Je kunt wel de sleutels uit een orig kaart in een andere stoppen waardoor deze zich gedraagt als jouw orig kaart dus met AU e.d (daar ging het toch allemaal om??)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.