Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeeeelp!!!!<P>Ik ben een beetje nieuw in deze wereld. Ik heb een gold card (SECA) en gebruik de Gold140 programma om elke keer de nieuwe codes aan te passen. De codes van deze mand werken niet en ik weet niet wat ik verder moet doen... Kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

kijk bij Phil of ergens anders voor de nieuwe codes zou ik zeggen....<P>als je die al hebt, probeer een ander setje, die van toepassing is op jouw receiver

Geplaatst:

Dank je well, WizZaerd. Heb jij een idee van wat Phil betekent?<P>Grtjes,<P>Yolanda laugh.gif" border="0

Geplaatst:

volgens mij kun je met een "goldprogrammer" zelf geen keys invoeren, alleen kant en klaare file's (die steeds moeilijker te vinden zijn) proggen. (misschien heb ik het verkeerd want ik heb er zelf geen). Daarom is het misschien verstandiger om een "phoenix" Programmer (of een programmer met phoenix mode (b.v. vp2))aan te schaffen, zodat je zelf maandelijk je eeprom aan kunt passen.<P>Henri. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik denk dat je gelijk heb, ze kommen kant en klaar. Hartstikke bedankt en fijn weekend!!!!<P>Yolanda wink.gif" border="0

Geplaatst:

Afkorting voor Phil*ps offe een medewerker van de helpdesk ofzo... dunno laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Torero, leuk dat je PM's stuurt. Ik wil je ook wel helpen, maar dan moet je wel PM's accepteren wink.gif" border="0

Geplaatst:

@Bigfoot1972,<BR>PM terug sturen is best wel moeilijk hoor Bigfoot1972,<BR>en zeker als men iet eens weet dat ie een PM ontvangen heeft.<BR>newby's kunnen namelijk niet alles in 1 keer weten You know,<BR>duurde bij mij namelijk ook ff voordat ik besefte dat ik een PM ontvangen had.<P><BR>Groetjes van de Kabouter. wink.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

@torero ,<BR>torero klik even boven op my profile,<BR>dan kan je zien of dat je een Personel Message ontvangen hebt.<P>groetjes van de Kabouter cool.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb nog geen PM ontvangen... ik heb het trouwens wel geactiveerd.<P>Grtjs,<BR>Torero confused.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.