Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Ik heb kort geleden de pbm aangepast en <BR>tot mijn verbazing moest ik constateren dat deze na een paar dagen weer terug werd gezet.<P>Nu mijn vraag als de pbm lock krijg daarna<BR>geen problemen met het kaarje?<P>Graag antwoordt van ervaren mensen.<P>b.v.d.
Gast Geplaatst: 17 juli 2001 Geplaatst: 17 juli 2001 Dat gebeurt normaal alleen in de eerste maand als de kaart geactiveerd wordt of als je van abonnement wisselt.<P>Is dat het geval?<P>Let ook op dat je bit 1 van de PBM niet aan hebt staan. Normaal als C+ alles aan zet is de PBM 01 7e
Gast Geplaatst: 18 juli 2001 Geplaatst: 18 juli 2001 @henkie<BR>Waarom wordt bit 1 niet gebruikt?<BR>Is dit dan eigenlijk bit 0.<P>@all<BR>Ik ben aan het puzzelen hoe de pbm werkt. <BR>C+ gebruikt bit 1 t/m 8. De PBM-map bestaat uit 16 hexadecimale tekens. 1 hexadecimaal bestaat uit 4 bits. Als je ervan uitgaat dat bitwaarde 1 een pakket inschakelt, dan heb je dus 4*16 = 64 mogelijke pakketten.<BR>Kan iemand dit bevestigen
Aanbevolen berichten