Duikertje Geplaatst: 16 februari 2004 Geplaatst: 16 februari 2004 Heb vorig jaar Norton firewall 2003 gekocht (orginele) maar als ik nu een update wil uitvoeren dan krijg ik de mededeling dat het abbonement verlopen is en of ik even 14 euro wil storten. Kan dit ook op een andere manier zonder dat ik eerst moet storten en dat m'n abbo weer verlengt is.
Gast Geplaatst: 16 februari 2004 Geplaatst: 16 februari 2004 als je het gewoon op een legale manier wilt doen. Betalen. Wat is nu € 14,00 om een jaar weer er tegen aan te kunnen. Olav12
Gast Geplaatst: 16 februari 2004 Geplaatst: 16 februari 2004 Helaas geldt dit ook voor Norton antivirus. Als je eerste jaar voorbij is, dan moet je betalen, om die update binnen te halen. Als je niet wilt betalen, dan kan je proberen de datum een jaar terug zetten. De updates binnenhalen en daarna de datum weer goed zetten. Zeker weten doe ik het niet, maar je kan het altijd proberen.
newbier Geplaatst: 16 februari 2004 Geplaatst: 16 februari 2004 Hoi, De-installeren en dan weer installeren. Groeten Newbier
Ome Merde Geplaatst: 16 februari 2004 Geplaatst: 16 februari 2004 dan zal je toch echt alles uit het register moeten halen anders gaat die dobber niet op. merDe deze ruimte is te huur
Duikertje Geplaatst: 16 februari 2004 Auteur Geplaatst: 16 februari 2004 Citaat: Helaas geldt dit ook voor Norton antivirus. Als je eerste jaar voorbij is, dan moet je betalen, om die update binnen te halen. Als je niet wilt betalen, dan kan je proberen de datum een jaar terug zetten. De updates binnenhalen en daarna de datum weer goed zetten. Zeker weten doe ik het niet, maar je kan het altijd proberen. Dit werkt inderdaad je krijgt alleen de melding dat je klok niet gelijk loopt maar daarna gaat hij gewoon door op zoek naar nieuwe updates. Maar heb het probleem inmiddels anders opgelost en heb gewoon Norton Internet Security 2004 even van het net afgeplukt. Allen bedankt voor de reacties.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen