mr|repel Geplaatst: 16 februari 2004 Geplaatst: 16 februari 2004 Zeer off-topic maar weet niet waar ik het anders kan plaatsen cq. vinden. De achter deur welke we hebben van de woningbouw is van kunstof , een groot glas erin en onder in een schotje , je kent het wel. Hoe haal ik in hemelsnaam de rand los zodat het schotje eruit kan en ik een andere plaat erin kan zetten voor een kattenluik te maken ? Ik heb al geprobeerd met een schroevendraaier het profiel op te lichten maar dan moet ik teveel kracht zettten en ben ik bang dat het breekt.Dit schotje moet eruit te halen zijn want het is dezelfde sluiting als het raam wat erin zit , en ramen kunnen wel eens sneuvelen en dan koop je ook geen nieuwe deur. wie o wie Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Joop M Geplaatst: 16 februari 2004 Geplaatst: 16 februari 2004 Als het hetzelfde is als de glaslat, gewoon met een grote schroevendraaier naar buiten tikken. Dus je neemt het midden en waar hij geklikt zit (dus niet bij het rubber) even de schroevendraaier schuin in de naad zetten ,tikje met een kunstof hamer oid en hij komt eruit Terug plaatsen, insteken en klik hij zit Grz Joop Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Fleetwood Geplaatst: 17 februari 2004 Geplaatst: 17 februari 2004 Gebruik een spatel of plamuurmes, iets met een breed uiteinde. en begin met de kortste glaslat, en tik die in de richtinging van de glaslat ertegen over suc6. Groetzels Fleetwood.....
mr|repel Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Geplaatst: 18 februari 2004 toppie , heb hem er al uitgekregen thanx Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen