Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil mijn orginele kaart editen, en bekijken en een pakketje hier en daar bij zetten.<BR>Voordat ik mijn kaart naar de kl**e help wil ik eens vragen welk programma ik het beste te gebruiken is.<BR>Met cardtuner 3.03 schijnt het nogal makkelijk te gaan of moet ik beter een ander programma gebruiken.<BR>Tips van harte welkom.<P>ThKzzz laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hi CyberSpy,<BR>je kan beter niets op de originele kaart doen,<BR>het altijd beter om op de goldjes te hobby'en.<BR>Indien orgineel defect gaat heb je niets meer, dit zou toch zonde zijn.<BR>je kan wel MKFv4.1 gebruiken om originele kaart uit te lezen.<P>advies: doe wel 1x per maand even de origineel in de tuner zo verloopt deze tenminste niet.<BR>SUCCES......<P>groetjes van de Kabouter wink.gif" border="0<p>[ 28-07-2001: Message edited by: Kabouter ]

Geplaatst:

Hoi,<P>Blijf met CardTuner 3.03 van je kaartje af!!<P>Het progje werkt inderdaad prima, en snel.<BR>Maar als exstra`tje wordt je orginele 00 key overschreven.<P>Het gevolg is dat C+ hierover geen updates van je Mk 01 key kan sturen.<P>Je kunt dus nooit meer ff C+ bellen en vragen om het bekende "pulsje" dit werkt niet meer.<P>Uiteraard is altijd mogenlijk de orginele key`s terug te zetten, als je deze teminste nog hebt.<P>Als je niet zeker van je zaak bent, kun je het kaartje beter met rust laten.<P>Of, als je echt wilt leren, bij het begin beginnen met B.V. SecaMosc en zelf de strings schrijven.<P>Sucsess....<P>Groeten,<BR> Erik.

Geplaatst:

Net wat hier boven al aangegeven word: pas op met je org. kaart. Uitlezen (b.v. met MK4.x) gaat prima. Als je een extra, niet aangemelde, kaart hebt, kun je de eigen gegevens wél prima op die zetten. PBM aanpassen en klaar ben je...<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>K

Geplaatst:

Thanks all,<P>Ik gebruik al tijden een Goldie maar mijn nieuwe project was om eens een origineel te versleutelen en proberen een volledig parket er op te knallen, moet toch lukken.<BR>Maar ben wel bang shocked.gif" border="0 dat ik de orgi kaart verknal blush.gif" border="0 dus blijf toch maar met de oude vertrouwde goldies werken.<P>ThX to all.

Geplaatst:

advies: doe wel 1x per maand even de origineel in de tuner zo verloopt deze tenminste niet.<BR>SUCCES......<P>Kijk hiermee uit op deze manier kan je ook de ppua update missen is bij ons ook gebeurd!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.