wammeswaggel Geplaatst: 16 februari 2004 Geplaatst: 16 februari 2004 Deze monitor vertoont het volgende verschijnsel: als ik hem aanzet, krijg ik eerst een rood scherm. Na een tijdje warm- draaien wordt het beeld weer normaal. De rode periodes worden steeds langer. Weet iemand hier een oplossing voor of is het einde verhaal? Op de monitor staat Fimi Philips, maar op het net staat hij ook bekend als een Sun. Bvd, wammes. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
wammeswaggel Geplaatst: 18 februari 2004 Auteur Geplaatst: 18 februari 2004 Niemand een idee? Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Steve Geplaatst: 19 februari 2004 Geplaatst: 19 februari 2004 dit is wel een oude monitor, ong 12jaar .de beeldbuis moet geregenereerd worden,en als dit geen verbetering geeft dan moet je gaan zoeken naar een andere monitor
wammeswaggel Geplaatst: 19 februari 2004 Auteur Geplaatst: 19 februari 2004 Zo iets vermoedde ik al. Bedankt, Steve. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen