Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Ik heb op een lege C+ card met MKF4.2 prov. 19 gezet met de gegevens van mijn abbonnement, dit werkt prima, nu heb ik geprobeerd andere providers toe te voegen, werkt ook, alleen bij de Kiosken en Palco's krijg ik telekens 'Preview Mode'te zien en na 5 minuten 'No right to watch this program'en is het over met de pret.<BR>Als ik dan weer met MKF4 op de card kijk zie ik dat er preview records aangemaakt zijn bij de betreffende provider.<P>Zou iemand mij uit willen leggen, hoe dit werkt en hoe het op te lossen is ?<P>b.v.d.<BR>Marcoll
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Nu moet je dus op zoek naar PPV codes en die moet je voor elke film dan invoeren. = veel werk.<P>Succes!
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Bedankt voor je snelle reactie, het ging me meer om het experiment van de mosc-card en de techniek erachter, als ik een PPV film wil kijken, pak ik wel, lekker lui, een goldcard.<P>marcoll
jws Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 PPV events krijg je gratis!<P>Controleer je kaart en je zult zien dat je ppv preview events op je kaart hebt gekregen. Deze zijn middels MKF4.2 eenvoudug te wijzigen in PPV events
Aanbevolen berichten