Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Ik ben bezig met MKFv4.1 en heb net mijn orginele kaart aan gepast,maar ik kan er nog meer mee doen begrijp ik.Is er voor alle providers een lijst van PPUA? zo ja wil ik graag deze list zo nee dan graag hulp in de zin van email.<P>iedereen bedankt die advies en\of prog. voor mij heeft.<P>groetjes debo<P> deoger@hetnet.nl <p>[ 18-08-2001: Message edited by: debo ]
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 De PPUA is samen met de MK01 een uniek stel dat een abbonee krijgt van de provider. Ikzelf heb 2 abbokaartjes van C+, en heb dan ook 2 verschillende setjes(handig, kan ik er 1 verprutsen). Het hebben van een lijst met PPUA's is dus volstrekt zinloos. Voor elke provider de lijst met mogelijke kombinaties is een lijst van hier tot in Tokyo (in kleine letters), en die kun je onmogelijk alemaal testen.<BR>Of niet soms?<P>Nitwit
Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Ik had er genoeg opstaan maar ik weet nog niet goed wat er gaat gebeuren als ik ze laat zitten op gw.<BR>graag jou prog methode via mijn email.<BR>dank voor reactie.<P>p.s.<BR>ik heb nieuwe kaarten besteld bij wc. gw,atmal,fun. enz.<BR>verder heb ik 2 decoders teweten de echostar ad3000ip en de strong 4400 viaccess enbedded waar oor ook seca in kan natuurlijk dus ik kan even verder.<BR>groetjes debo<P> deboger@hetnet.nl <p>[ 21-08-2001: Message edited by: debo ]
Aanbevolen berichten