Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net voor ik F1 op Taq wilde kijken ging alles op zwart met rode blok.<BR>Eerst schotel heen en weer schoven. geen succes.<P>Enige hulp nodig<P>Alle kanalen op zwart incl. Canal+ nl enz.<P>Philips 7071 spaans geflashed.<BR> mad.gif" border="0

Geplaatst:

Heb als 2e receiver een Nokia 9302S die geeft met slecht weer altijd het rode blokje.<BR>Terwijl m'n Humax, het dan gewoon goed doet.

Geplaatst:

heb op 7071 gewoon kunnen kijken, denk na onweer+storm elevation of hoek verdraaing... ff uitrichten komt het allemaal best wel goed<P><BR>[__raDXnl__]

Geplaatst:

even om terug te gaan naar het begin, als je de spaanse firmware erin hebt zitten kan je volgens mij zo ie zo geen canal+ meer kijken toch mits je die nieuwe firmware hebt(jaja hij is uit!!!!!!)<P>het was bij jou gewoon het weer wat of de schotel verschoven heeft of gewoon geen signaal....<P>laten we zeggen,<P>TopiC CloseD<P><BR>__[raDXnl__]

Geplaatst:
Originally posted by radxnl:<BR>[QB]even om terug te gaan naar het begin, als je de spaanse firmware erin hebt zitten kan je volgens mij zo ie zo geen canal+ meer kijken toch mits je die nieuwe firmware hebt(jaja hij is uit!!!!!!)<P>Op zondag heb ik gewoon op Taquilla de F1 gekeken en de nederlandse Canal+ werkt ook gewoon!!<P>Wat bedoel je dus met zowiezo geen Canal+??? confused.gif" border="0
Geplaatst:

Ik had gisteravond op m'n philips decoder ook spoontaan een roodblokje. Op dat moment regende het ook wel erg hard. een 10 minuten later deed alles het gewoon weer.<P>In eerste instantie was ik bang dat m'n LNB op 1 of andere manier was volgelopen en daarna overleden.

Geplaatst:

jij hebt m toch spaans geflashed dan heb je toch te maken met de spaanse regio-code?<P>'nuff said..<P>kijk op duck... die firmware kan ze allemaal aan!<P>[__raDXnl__]<BR> laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Omdat Anal- geen gebruik maakt van de regiocode, is het nog steeds mogelijk om met een spaans geflashte box naar Anal- te kijken. Gebruik je de org. kaart, dan moet je alleen de regiocode van je kaart aanpassen. Dit doe je door het eind van de seca startup file te veranderen 80 10.<P>Kijk inderdaad eens bij duck. Daar staat alles keurig beschreven.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.