Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Ik heb met mk4 een org. kaart bewerkt. Nu kan deze niet meer geupdate worden door c-<BR>Ook al bel ik ze, hij gaat niet meer open.<BR>Vervolgens heb ik de gegevens over genomen van een andere originele kaart die het wel doet(die ook bewerkt is). Plotseling 1 minuut beeld en weer uit.<BR>Kijk in mk4 en alles is weer terug gezet door c-. <BR>Hoe kan dat? en hoe kan ik hem weer latren updaten door c-?<P>Dan stop ik de originele kaart in een pioneer ipv de philips en daar valt deze uit na 1 minuut, behalve de fta. In de philips werkt hij gewoon.???<P>Zag ook dat er tegen woordig een ppv in staat? Deze heb ik ook overgenomen?<P>Vreemd verhaal,<P>starwars.
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Heb je PBM gelockt? Deze wil wel eens terug gezet worden meen ik.<P>Nitwit
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Je hebt even niet opgelet.<BR>De Mk0 is van je card verdwenen.<P>Wanneer je nog eens aan de slag gaat met ander cards eerst alle gegevens noteren en saven.<P>Nu kun je enkel met de Mk02 de card bewerken, maar zodra je de card gebruikt in nieuwere mediaguard ontvangers blijft hij uitvallen ofwel kijken naar de Seca (00) Mk00 als een soort Seca-startup.<BR>Met de Strong en CI kun je blijven kijken en werkt zelfs AU.<P>Volgende keer voorzichtig is het devies.
jws Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 @ starwars<P>De PPV welke op je kaart staat, komt waarschijnlijk van een preview welke je gezien hebt. Deze kun je gerust verwijderen. Ook is het mogelijk deze om te zetten naar een PPV event. Lees binnenkort maar eens bij Duwgati.<P>suc6
Aanbevolen berichten