Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Hallo medehobbyisten<P>Wanneer ik de standaard routine handelingen doe met mijn originele kaart, kom ik bij card layout: card records. Primaire key 01 staat dan met veel vraagtekens. Ik klik dan Get full Key maar het programma vindt ze nooit en blijft maar door rollen. Wat doe ik niet goed? Graag een reactie want ik wil graag de MK01 uitlezen
jer49 Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 ik denk dat je een stapje overgeslagen hebt.<BR>Na cardrecords vink je eerst bv maxprovider aan en dan extract. Daarna kan je in de regels waar nog vraagtekens staan met Get Full Key de laatste onduidelijkheden wegwerken "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Originally posted by Bobhop:<BR><STRONG>Hallo medehobbyisten<P>Wanneer ik de standaard routine handelingen doe met mijn originele kaart, kom ik bij card layout: card records. Primaire key 01 staat dan met veel vraagtekens. Ik klik dan Get full Key maar het programma vindt ze nooit en blijft maar door rollen. Wat doe ik niet goed? Graag een reactie want ik wil graag de MK01 uitlezen</STRONG><P>Hallo bij setting van MKF v4.1 moet u de<BR>Masterkey zien !! anders druk op de knop extrakt key. <P>Groetjes<P><BR>
gamgra Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Hi Bophop,<P>Om een MK01 met MK.find te kunnen uitlezen moet de je wel eerst je kaart bij C+ aanmelden.<BR>Voor 35 piek krijg je van C+ een MK01+ppua op je kaart.<P><BR>gamgra
jws Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Ik denk dat de laatste mogelijkheid is om max provider en overwrite aan te vinken. Dit moet je key tevoorschijn toveren. Zo niet dan lijkt het mij dat er toch echt iets mis is.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Hallo Allemaal<P>Bedankt voor jullie reacties, maar ik heb MaxProvider en Overwrite wel aangevinkt maar hij blijft maar zoeken naar die laatste codes met : Get full key en vindt ze nooit en de kaart werkt verder wel, want ik heb gewoon beeld, wel het standaard pakket maar de kaart werkt dus wel. Als ik iets naar de kaart wil schrijven krijg ik de melding:Only with correct systemkey iets in die trand.<BR>Wie weet er meer<BR>Bobhop
jws Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Ga even naar settings. in het midden staat een kader met de omschrijving "system/backdoorkey". in dit kader moet je zorgen dat keyindex op 00 staat, en vervolgens druk je op extract key. Hierna zal je backdoor key verschijnen, en als je het dan nog eens probeert, dan zou het allemaal wel moeten werken.<P>Suc6
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Bedankt allemaal<P>Maar mijn keyindex staat op 00, wanneer ik probeer de versleutelde codes te voorschijn te halen met Get full key dan krijg ik op een gegeven moment de melding:<BR>Unknown reply from card<BR>System key in not valid<BR>Wat kan ik doen?<BR>Alvast bedankt<BR>Bobhop
Gast Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Ik heb hetzelfde probleem met een originele kaart. <BR>Bij commando C1 5A 00 00 08, geeft de kaart een Unknown Reply terug, waarop MKFind er mee ophoudt. <P>Misschien heeft het te maken met de serie van de kaarten...Andere kaarten (met lager serienummer) deden het wel goed. Het vreemde is echter dat ze allemaal softwareversie 4.1 aangeven. <P><BR>Ik krijg de Systemkey er weliswaar niet uit, maar kaart doet het verder prima.<P><BR>Serienummer gekke kaart is 43.014.878.XXX . Meer mensen problemen met deze kaarten?<P><BR>Groet,
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 Ik heb een hoger serienummer op mn kaart, werkt zonder problemen.<P>groet,<P>C4
satbikkel Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 ik heb ook een hoger nummer wat ik wel kan extracten maar wel gedaan met mk 4.2 misschien en bug? wat wel kan proberen om met een ander programma je system key uit telezen en deze hand matig invullen in mk 4.x en daarna nog een keer proberen.<P>gr. ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
jws Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 Ook mijn kaart is van hetzelfde nummer, maar kan toch echt alles manipuleren. Dus Hier kan het echt niet aan liggen.
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Vanalles geprobeerd in het beginvenster wordt ook geen backdoorkey weergegeven.<BR>Alleen maar systemkey is not valid
satbikkel Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 heb je al een ander prog. geprobeerd? zoals progoff, moscmake 3.0 misschien kun je met die je system-key ontfrutselen.<P>gr. ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Aanbevolen berichten