Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik zou graag de komende dagen een orig. kaart (seca c+ Belgie) uitlezen en 'bewerken'. Ik ben wel enigzins huiverig om dit te doen als ik de postings op dit board doorneem en de vele problemen lees. Welk soft kan ik gebruiken ? Ik heb hier zowel MK 4.X als Progoff 1.4 , beiden met uitleg. Is er een bepaalde voorkeur of gevaar verbonden aan een van deze progs? Mijn programmer is een Phoenix-JDM. Graag jullie gewaardeerd advies...<P>Grtz,<P>Alfa One

Geplaatst:

Zoalang je de kaart uitleest met b.v. phoenix & MKF4 is er niks aan de hand. Als je de kaart wil gaan bewerken dan zou je de kaart kunnen slopen als je wat verkeerd doet.<P>Maar een mens leerd van zijn vaudten laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P>Nou...ook met uitlezen moet je een beetje oppassen.<BR>De kaartjes zijn uiteraard wel beveiligt tegen dit soort acties ;-)<P>Een ATR bekijken, en de record`s wat oppervlakkig bekijken gaat nog wel.<P>Maar progjes als mkF overschrijven ook bepaalde records om je bepaalde dingen te kunnen laten zien....<BR>en dit doen ze "op de achtergrond" dus je merkt er niets van.<P>Bij MOSC altijd opletten.<P>Groetjes,<BR> E

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.