Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 Ik ben vrij nieuw in het satellietwerelje. Ik heb pas een philips dsx 7071 gekocht en alles werkt goed. Behalve mijn EPG dan. Sinds een dikke week kan ik de EPG van Canaal Digitaal niet meer ontvangen. Eigenlijk sinds de animal channel is te ontvangen is het mis met de EPG. Hoe komt dit en zijn er meer die hier last van hebben. EPG wordt toch gewoon meegezonden via de tv-kanalen of gaat dat via een apart kanaal?
Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 meschien een kanaaltje te veel weg gehaald?
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Ja, ik heb inderdaad een kanaaltje te veel weggegooid. Ik heb de EPG nu weer terug, maar onder welke naam deze uitgezonden wordt ben ik nog steeds niet achter. Wie weet hier antwoord op, want nu heb ik te veel gecodeerde kanalen laten staan, zodat ik niet voldoende plaats heb voor de hotbird kanalen
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Als je installeert met Canal Digianaal volgorde, zit ie onder kanaalnr. 499. Naam kan verschillen.<P>Tobo01
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Hoi iemand die er ervaring mee heeft met een force 1133s? Hoe kan ik de epg op deze ontvanger ontvangen op welke frekwens og kanaal
Aanbevolen berichten