Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,<P>bij een pioneer met spaanse firmware en een gw kaart geen problemen,<BR>met de originele kaart wel canaal+ MAAR TAQUILLA NA ENKELE SECONDEN ZWART,<BR>weet iemand de oplossing,<BR>al vast bedankt<BR>falonso

Geplaatst:

Beste Falonso,<P>Heb je hier nu een problemen mee sinds je je pioneer heb geupdate?? met spaanse software....<P>Greetings Admirals

Geplaatst:

hoi,<BR>ja dat klopt,<BR>met de gw kaart geen probleem,<BR>enkel met de orig, kaart<BR>gr<BR>falonso

Geplaatst:

Misschien moet je het Seca StartUp Record wijzigen van 8000 naar 8010. Heb ik ook moeten doen voor de H2DEETOO patch voor de Philips. Voor deze wijziging zag ik ook niets meer met mijn C+ Mosc.<P>Keys extracten met MKF4.2 SSR aanpassen en aanvinken, en het zou zo weer kunnen werken.<P>Groeten,<P>Tobo01

Geplaatst:

Hallo falonso,<P>Ik denk dat je dit onderwerp beter onder pioneer af kan ronden....<BR>In weze is het natuurlijk logisch dat jou orginele kaart niet werkt met de t kanalen daar staat toch alleen canal digitaal op als provider tenzij je er een provider bij hebt gemaakt voor canal digital esp..<P>Greeting Admirals

Geplaatst:

@admiraals<BR>het lijkt mijn logisch dat ik een of meerdere prov op de mosc heb gezet <BR>gr falonso

Geplaatst:

Beste Falonso ,<P>Waarom is het logisch dat je andre prov. op je kaart hebt gezet, je OSC wordt al MOSC als je, je pbm hebt veranderd zie je ?? daar hoef ik nog geen extra provider er voor op tezetten en ik probeerde je alleen maar te helpen sorry...<P>Greetings Admirals

Geplaatst:

hola lo siento no escribo holandes pero tienes ppua y mk validas ??<BR> shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo,<P>Deze spaanse meneer had ook op het interne board moeten gaan spelen. en het probleem is hier mosc en geen ppua en mk keys<P>greetings Admirals

Geplaatst:

ik probeerde allen mr alonso helpen met dit problem<BR>gracias adios mad.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo,<P>Ja ik begrijp dat je probeerd te helpen dat doen we allemaal, maar als je ons ook wil helpen is nederlands op dit board de voer taal. snapie?!?!?!<P>Greetings Admirals

Geplaatst:

met een mosc moet je de indent van de films of voetbal weten en dan toevoegen aan je kaart daarna kan de mosc pas werken (pay per view weet je wel )<BR>kijk eens rond op het net staat genoeg op verschillende boards hier over <BR>GERARD<BR>Moderator

Geplaatst:

Het SECA-startuprecord moet je aanpassen voor de 2 providers, FF FF zet alle providers open!<BR>Weet iemand of het mogelijk is om voor de taq 1-8 vanuit credits te betalen, de ppv-id's activeren werkt maar 1 keer. Is dit te locken? Taq.x en xx gaan wel met credits van het saldo.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.