Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Hallo<P>Heb mijn kaart bekeken met MKF4<P>PPUA is direct uit te lezen.<P>MK01 via Get Records - Maxprovider (dus geen Overwrite) - Auto Extract - Get Full Key -<BR>en als laatste Copy to Key's Section<P>Via Provider en Key's kun je dan onder<BR>Management bij Primary Key's onder 51<BR>je MK01 uitlezen.<P>Alles lijkt goed te gaan maar de comb. <BR>PPUA en MK01 Update met walbanger niet !<BR>Ik wil op de mosc niets veranderen dus<BR>of daar een update op volgt weet ik nog niet.<P>Walbanger werkt met andere setjes wel goed<BR>dus daar ligt het niet aan.<P>Kan het zijn dat ik de orginele PPUA en MK01<BR>nog niet heb ontvangen ?<P>Kaartje is net een week geleden aangemeld<BR>eertse week alles te ontvangen en stond nog<BR>geen ppua en mk01 op.<P>Week later alleen basispakket en een ppua en<BR>mk01, op de kaart alleen deze geven geen update ?<P>Wie heeft een idee ?<BR>Mijn dank is groot !<BR>Groeten Misty<P> <P><BR> misty@xs4all.nl
gamgra Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Hi Misty,<P>Je kan je Mk+ppua testen op je kaart zelf, dit doe je door je datum bij C+ terug te zetten naar 31/08/2001.<BR>Indien de datum niet verandert naar 30/09/2001 binnen max. een half uur, is er iets fout.<BR>Indien de datum wel verandert is de MK+ppau O.K.<P>Gamgra
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Hallo Gamgra<P>Bedankt voor je snelle hulp<P>Ik wil ( durf ) nog niets met mijn kaartje<BR>te doen !<P>Ik wil verder ook niets aan het kaartje <BR>veranderen of toevoegen, wil alleen<BR>kijken of ik zelf de maand key's kan loggen<BR>met behulp van mijn eigen ppua en mk01<P>walbanger doet het met andere setjes prima<BR>dus ik denk toch dat er iets verkeerd is<BR>gegaan met uitlezen van mijn kaartje<P>Hoop dat er iemant is die ook zoiets heeft<BR>meegemaakt en even reageerd !<P>Voor zover bedankt en groeten Misty
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Als je kaart pas is aangemeld krijg je mk01 en ppua en pbm. Deze krijg je via mk00 SECA en UA(serinummer vd kaart). <P>Het "krijgen" van mk01/ppua/pbm duurt ongeveer 2 weken!. Daarna wordt jouw kaart via mk01/ ppua benaderd (voor keyupdates).<P>Jouw mk01 en ppua worden mischien nog (net)niet gebruikt. suc7
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Oke Pic-o-matic<P>Bedankt voor je reactie<P>Ja ik hoop dat het zoiets is !<P>Ik vind het alleen vreemd dat ik de eerste week nog helemaal geen ppua en 01 key op het<BR>kaartje had, nu de twee week wel maar het kan<BR>zijn dat ze nog niet werken ?!<P>Ik hoop het bedankt voor de info <P>Groeten Misty
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 de kaart de eerste 5-6 weken niet bewerken omdat er van alles bewerkt wordt door de provider
gamgra Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Hi misty,<P>Opgelet... onder 51 staan twee MK01 keys,<BR>jij moet (51) provider 01 primary key 01 hebben,<BR>niet(51) provider01 secondary key 01. <P>Als je de datum terugzet met MK.find kan er weinig misgaan met je kaartje, je zal toch iets moeten proberen.<P>Ik heb wel een vraag: heb je na aanmelding van je kaartje die 35 piek betaald? <BR>Anders hebben zij (C+) je ppua Custwp "gekilled",<BR>Maarja dan zou hij toch noch moeten werken in Wallbanger.<P>Dat je voorzichtig bent met het bewerken van je kaartje kan ik wel begrijpen, vooral het toevoegen van extra providers is af te raden, providers toevoegen heeft weinig voordeel, je kaartje kan naar de knoppen gaan<P><BR>Wees ook voorzichtig met MK.4.2 deze versie schijnt niet volledig getest te zijn.<P>gamgra
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Bedankt Juan voor de info<P>Het was me al opgevallen dat er van alles <BR>gebeurde de eerste week, eerst het volledige<BR>pakket, na een paar dagen verdween Xzonne<BR>en na een week kon ik alleen nog het basis<BR>pakket ontvangen, en dat allemaal zonder<BR>0C-0D-0E ppua en 01 key's<BR>De eerste week stond er echt helemaal niets <BR>op !<P>Groeten Misty
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Gamgra<P>hallo leuk dat je weer reageerd !<P>Ja ik heb de 51 primary 01 key gebruikt<P>Ik heb nog niet betaald denk ik, de automatische afschrijving zal nog wel niet zijn gedaan !<P>Misschien wachten ze wel tot de betaling<BR>rond is voordat de ppua en 01 werkend worden<BR>gemaakt, wel vreemd dat ze deze dan wel alvast versturen !<BR>en na een week ontving ik gelijk de ppua - 01<BR>en de maandkey's tot 30-9 je zou toch denken dat de ppua en 01 key dan moet werken, hoe<BR>kun je anders de maandkey's ontvangen ?<P>Ik gebruik MK4.01 is deze wel betrouwbaar ?<BR>Het type kaartje is 4.0 dus daar kan het ook <BR>niet aan liggen.<P>Wat ook vreemd is dat ik het kaartje na de <BR>eerste week niet meer in de Humax 5400 met<BR>loader 2.08 HIC 10110pNL en standaard <BR>CI 1.05 kan gebruiken !<BR>De eerste week op de Huamax prima, de update<BR>met de eerste ppua en 01 en maandkey's<BR>ontving ik ook op de philips !<BR>(Humax thuis en Philips op de Camping)<BR>Zou dit aan de software van de Humax kunnen<BR>liggen ?<P>Groetjes maar weer Misty
Hagkobe Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Hoi<BR>moeten jullie dan iedere maand betalen of éénmaal per jaar?<BR>En als je wilt stoppen hoe gaat dat, moet je de kaart dan binnenbrengen ofwat?<BR>Blijven al die 256 ppua's dan werken?<BR>ik ben belg en weet niets van dit gedoe van c+.<BR>thanks?
gamgra Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Hi Misty,<P>Je kan nog EEN andere methode proberen om je Mk+ppua te testen:<BR>Je pakt een GW en progger, zet je provider incl Mk+ppua op de GW , als je geen update krijgt ben ik bang dat je minstens 20 piek kwijt bent aan telefoontkosten naar C+ .<P>Voordat je echter gaat bellen, eerst de eerstvolgende auto-update van begin September afwachten.<P>Wie zei ook al weer: "alles zal recht kom"<P>gamgra
Aanbevolen berichten