Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Vreemd verschijnsel: originele kaart geprogd voor het hele pakket, werkt prima in mijn Nokia met CI maar niet in mijn Echostar 2000 DSB. Nog steeds verschijnt daar alleen het gratis pakket en loopt de ontvanger vast op C+. Iemand enig idee hoe dat komt ?
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Verkeerde MK1/PPUA?<BR>PBM gelocked???<P>Ik noem er een paar..<BR>De Aston 1.03 snapt niet alles wat Canal Digitaal stuurt (bijna een soort blokker). M.a.w. je PBM wordt in de CI niet gereset en je houd dus beeld. Op de EchoStar heb je wellicht een Aston 1.05 die wel correct reageert en dus de PBM terugprogrammeerd..Valt hij na een 15 minuten stil op C+ of eerder....<BR>Just my thoughts.....
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Mij zijn gevallen bekend waarbij de dsb2000 (is een gewone secadoos) op een GW soms ook om onverklaarbare redenen op zwart gaat.
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Hallo,<P>Het uitvallen van de orginele seca kaart heb ik ook gehad na het bewerken van OSC naar MOSC met MKF4.1 heb hierna nog eenmaal een update gehad werd die maand ddaarna niet meer geupdate en gooide af en toe zelfs de hele tuner uit, zie hier voor de topic die ik geplaats heb (orginele kaart bewerkt met MKF4.1)<P>Greetings Admirals
Aanbevolen berichten