Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vraag mij af, hoe het komt dat wanneer ik mijn orginele Canal + kaart werk (is aangepast voor alle kanalen) de Kiosk & Taquila kanalen steeds op previeuw komen en daarna wegvallen en wanneer ik werk met een goldcard ik alles wel perfect kan zien, enkel dien ik met de goldkaart elke maand mijn keys an te passen, terwijl mijn orginele kaart AU is.<P>Weet hier iemand soms raad me.<P>Humaxuser confused.gif" border="0

Geplaatst:

De keys hebben hier volgens mij niets mee te maken, alle programma's werken, enkel de pay per view kanalen geven Preview mode.<P>Humaxuser

Geplaatst:

Org. kaarten werken met ppv events. Indien een PPV event is toegekent, dan kun je de film zien. Heb je geen PPV event geprogrammeerd, dan krijg je de kans om een deel "preview" te zien. Op je kaart komt dan een previewevent. Deze is om te zetten naar PPV event. Zie ook bij Duwgati. Als ik goed geinformeerd ben, dan wordt met een GW dit hele gebeuren omzeild.

Geplaatst:

Alvast bedankt jws, deze uitleg lijkt mij al meer aanvaardbaar, maar is er soms iemand die hier nog meer van weet, graag had ik dan wat bijkomende informatie ontvangen, want blijkbaar zal dit wel meer satusers intresseren.<P>Humaxuser confused.gif" border="0

Geplaatst:

voor taquillas proberen met pbm: 00 06 00 00 0019 DE <BR>groetjes uit spanje<BR> wink.gif" border="0

Geplaatst:

@ Humaxuser voor originel kaart anal+ moet je<BR>pvv events bij voegen elke maanden (voor de kiosk taquilla en palco) met MKF V4.1.De url<BR>voor pvv.... dvd tristou net pvv" france site<P>Groetjes rolleyes.gif" border="0<P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

je moet met een mosc de events steeds aankopen <BR>er zijn verschillende mogelijkheden omdat te doen kijk eens op het net voor meer info.<BR>GERARD<BR>Moderator

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.