M_Z Geplaatst: 19 februari 2004 Geplaatst: 19 februari 2004 De PID's zijn gewijzigd, dus de kanalenlijst moet hiervoor aangepast worden. Je kunt dat ook handmatig doen via het +menu. Verder is er ook een key-wissel, maar het vragen naar nieuwe keys is hier uitdrukkelijk verboden! M_Z
hanb Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 M_Z Waar vind ik de pid's etc voor multi ero, is dat het zelfde als multivision? Beter 1 schotels aan de muur dan 10 in de lucht, Heb twee maal M7 en Dreambox800, schotel met quad duoblok
Gast Geplaatst: 2 maart 2004 Geplaatst: 2 maart 2004 De eerste drie kanalen van Multivision zijn hetzelfde als de drie multi-ero kanalen (wie heeft dat ooit gemaakt, geen nut !) overigens zijn er s´nachts ook natuurfilms op Multivision 6 en 7 alleen wat later dan 12.00 uur (om ongeveer 01.00 - 01.30 uur) voor info kan je bij mij terecht!
hanb Geplaatst: 3 maart 2004 Geplaatst: 3 maart 2004 Graag wat meer info, want ik krijg die kanalen niet werkend op de nieuwe 2.5 software. Net zo min als de C+ kanalen. ik doe zeker iets verkeerd. Beter 1 schotels aan de muur dan 10 in de lucht, Heb twee maal M7 en Dreambox800, schotel met quad duoblok
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen