Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 als ik de keys wil aan passen van c*n**l+<BR>bij de goede provider onder het venster operational twijvel ik hoe deze aan te passen<BR>Dit komt omdat de keys die ik heb opgezocht beginnen met oc key........en een dubbel sterretje erachter.daarna nog twee keys beginend met od en oe.<BR>dit komt in de in te vullen lijst niet voor<BR>ook de volgorde van schrijven weet ik niet<BR>logies zou zijn dat ik de volgorde aanhoud<BR>zoals ik die op mijn lijst aantref.<BR>dus eerst ** en dan * en de key zonder *<BR>weet iemand hoe dit zit.<BR>vraag2:<BR>waarom kan ik in mijn alcam hummy deze card <BR>niet steken zonder de melding dat deze card <BR>niet goed is.<BR>vraag 3:hoe krijg ik deze gegevens gecopieerd<BR>naar een goldwafer,en met welke programma,omdat mk4.1 geen goldcard herkend.
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 Qmabir,<BR>Hier een paar tips.<BR>1. Een (*) betekend de huidige maand key.<BR>2. Een (**) betekent de key voor de komende <BR> maand.<BR>3. Je hebt niets aan de sterretje maar de cijfers. De OC/OD/OE geeft aan waar je deze via je Editor moet schrijven.<P>4. Niet alle editors kan een bestand aan. Ik raad je de Beginner sectie te raadplegen. Daar vind je meer info.<BR> <BR>5. Voor alle 4.in.1 of 3.in.1 files heb je een kaart nodig die minste 24C32 eeprom chip heeft. Bv PIC II card met 24c64 of funcard met 24c32.<P>4. Afhankelijk van je hardware kun je de bestand in op je kaart prog.<P>Suces!!
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 teddyz bedankt voor reactie,het probleem is dat ik het hier over de orginale card heb<BR>met het programma mk4.1. met de normale editers kom ik oc en od en oe tegen .<BR>echter in de mk4.1 editer niet dat is een van de vragen.
jws Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 In de keys sectie van MKF vind je twee tabbladen Managmentkeys (mk01 primair en secundaair, MK02 primair en secundair enz.) het tweede tabblad is Operationalkeys. Hier vind je 0C 0D en 0E.<P>Suc7
Aanbevolen berichten