Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik de keys wil aan passen van c*n**l+<BR>bij de goede provider onder het venster operational twijvel ik hoe deze aan te passen<BR>Dit komt omdat de keys die ik heb opgezocht beginnen met oc key........en een dubbel sterretje erachter.daarna nog twee keys beginend met od en oe.<BR>dit komt in de in te vullen lijst niet voor<BR>ook de volgorde van schrijven weet ik niet<BR>logies zou zijn dat ik de volgorde aanhoud<BR>zoals ik die op mijn lijst aantref.<BR>dus eerst ** en dan * en de key zonder *<BR>weet iemand hoe dit zit.<BR>vraag2:<BR>waarom kan ik in mijn alcam hummy deze card <BR>niet steken zonder de melding dat deze card <BR>niet goed is.<BR>vraag 3:hoe krijg ik deze gegevens gecopieerd<BR>naar een goldwafer,en met welke programma,omdat mk4.1 geen goldcard herkend.

Geplaatst:

Qmabir,<BR>Hier een paar tips.<BR>1. Een (*) betekend de huidige maand key.<BR>2. Een (**) betekent de key voor de komende <BR> maand.<BR>3. Je hebt niets aan de sterretje maar de cijfers. De OC/OD/OE geeft aan waar je deze via je Editor moet schrijven.<P>4. Niet alle editors kan een bestand aan. Ik raad je de Beginner sectie te raadplegen. Daar vind je meer info.<BR> <BR>5. Voor alle 4.in.1 of 3.in.1 files heb je een kaart nodig die minste 24C32 eeprom chip heeft. Bv PIC II card met 24c64 of funcard met 24c32.<P>4. Afhankelijk van je hardware kun je de bestand in op je kaart prog.<P>Suces!!

Geplaatst:

teddyz bedankt voor reactie,het probleem is dat ik het hier over de orginale card heb<BR>met het programma mk4.1. met de normale editers kom ik oc en od en oe tegen .<BR>echter in de mk4.1 editer niet dat is een van de vragen.

Geplaatst:

In de keys sectie van MKF vind je twee tabbladen Managmentkeys (mk01 primair en secundaair, MK02 primair en secundair enz.) het tweede tabblad is Operationalkeys. Hier vind je 0C 0D en 0E.<P>Suc7

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.