Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo<BR>ik heb deze week 2 orginele seca kaart laten activeren door canal <BR>daar na deze uitgelezen met mkfv4,de mk01 zijn bij de 2 kaartjes hetzelfde alleen de ppua zijn verschillend<BR>wie weet hoe dit kan<BR>ik heb de mk01 en de ppua op een goldkaart gezet maar geen autoupdate?<BR> jan

Geplaatst:

elke kaart is unique.. <P>dus de kans is vrij groot dat ook de ppua's verschillend zijn<P>trouwens, hebben ze snel gedaan dan binnen een week<P>weet je zeker dat dat al de volledige activatie is ?<P>ScZZsz

Geplaatst:

hallo<BR>ja hoor tot 31okt<BR>op de eerste kaart staat de voledige pakket en op de andere alleen het standaard pakket

Geplaatst:

dan klopt het toch, 2 verschillende UA<P>dus 2 verschillende PPUA's<P>ennuh, de laatste bit v/d goldwaffer ppua wordt niet gelezen<P>dus deze even veranderen en voila.<P>voor meer info zie voorgaande topicz<P>scccczz

Geplaatst:

Bij de *kwik* *kwek* *kwak* files heb je buiten je PPUA ook je MK0/MK1 nodig. Met alleen MK1/PPUA deed hij bij mij helemaal nada! Ook moet je een AU gevoelige PIC.HEX in je chipje zetten. Veel files zijn vanwege de attacks niet (meer) AU..

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.