Gast Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 hallo<BR>ik heb deze week 2 orginele seca kaart laten activeren door canal <BR>daar na deze uitgelezen met mkfv4,de mk01 zijn bij de 2 kaartjes hetzelfde alleen de ppua zijn verschillend<BR>wie weet hoe dit kan<BR>ik heb de mk01 en de ppua op een goldkaart gezet maar geen autoupdate?<BR> jan
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 elke kaart is unique.. <P>dus de kans is vrij groot dat ook de ppua's verschillend zijn<P>trouwens, hebben ze snel gedaan dan binnen een week<P>weet je zeker dat dat al de volledige activatie is ?<P>ScZZsz
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 hallo<BR>ja hoor tot 31okt<BR>op de eerste kaart staat de voledige pakket en op de andere alleen het standaard pakket
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 dan klopt het toch, 2 verschillende UA<P>dus 2 verschillende PPUA's<P>ennuh, de laatste bit v/d goldwaffer ppua wordt niet gelezen<P>dus deze even veranderen en voila.<P>voor meer info zie voorgaande topicz<P>scccczz
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Bij de *kwik* *kwek* *kwak* files heb je buiten je PPUA ook je MK0/MK1 nodig. Met alleen MK1/PPUA deed hij bij mij helemaal nada! Ook moet je een AU gevoelige PIC.HEX in je chipje zetten. Veel files zijn vanwege de attacks niet (meer) AU..
Aanbevolen berichten