Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Hoi,<P>Ben toch beniewd wat ons te wachten staat.<BR>Maakte een doos open met een nokia 9304 en jawel hoor er zat een nieuw type kaart bij.<BR>Ik dus meteen een eens testen en precies wat ik verwacht had.<BR>Deze kaart is (nog) niet te lezen en te beschijven.<P>Bye HobbyMan
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 wel zelfde structuur v/d contacten of gaan ze 't nu echt<P>proberen....?
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Wanneer gaat de codering echt veranderen dan? En worden alle kaarten omgeruild?
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Je kan echt niet aan de bovenkant zien hoeveel 'chips' er in zitten <P>Robbie
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 @ Hobbyman,<P>Kan je misschien dat kaartje inscannen ?<BR>Ben wel benieuwd hoe die eruit ziet.
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 En veel belangrijker...Doet ie het in een Aston 1.03/1.05 CI CAM????
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 denkje dat de codering gaat veranderen <P>of dat je alleen nieuwe(meer) nano cmdz toevoegen en bv grotere<P>encryptie cappaciteit op de kaart met bv erwat ingebakken?
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 ff terug naar t begin,<P>was het een C+ kaartje dan?<P>was nog namelijk net ff niet duidelijk
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Hoi,<P>Ik heb het hier dus over de NERDERLANDSE secakaarten.<BR>En je chip is ook anders lijkt een vierkantje met van de zijkant uitgezien een soort 8.<p>[ 12-09-2001: Message edited by: HobbyMan ]
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Foutje Bedankt.<P>Ben eens verder gaan kijken maar sorry jongens het was VALS alarm.<BR>Het is inderdaad wel een nieuwe kaart, de chip is anders, maar verder de zelfde look.<BR>Ik kan de kaart versie niet lezen en zien, maar verder is de kaart nog gewoon te bewerken.<BR>Dus dat lucht wel even op.<BR>Ik had de kaart bij een maat van me zitten testen en bij hem kon ik deze niet bewerken, dus waarschijnlijk zat daar iets niet goed.<BR>Hier kan ik gewoon doen met de kaart als voor heen.<BR>Dus nog maals SORRY voor het valse alarm.
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 maakt toch allemaal niet uit, ik vind<P>het zo ie zo een fijn idee dat jij naar die<P>kaartjes kijkt en het zo dus een beetje voor<P>iedereen in de gaten houdt!<P>thanx
Aanbevolen berichten