Gast Geplaatst: 19 februari 2004 Geplaatst: 19 februari 2004 hoi vraagje heb een nec 1300a,altijd naar tevredenheid gebrand,nu sinds vandaag (gebruik altijd platinum dvd+r 4 speed)brand trouwens met nero 6.0 ,wil die geen 4 speed branden maar alleen op 2 speed,iemand dit ook al gehad en iemand een oplossing,weet het niet meer. mvg junina
marco24 Geplaatst: 19 februari 2004 Geplaatst: 19 februari 2004 voor de nec moet je ook je juiste firmware voor de juiste dvd's hebben en de nieuwste firmware is niet voor elk merk dvd de beste firmware
Gast Geplaatst: 20 februari 2004 Geplaatst: 20 februari 2004 ik heb het zelfde probleem met de zelfde brander alleen bij mij pakt hij helemaal geen platium disks . de 1.09 update werkt volgens mij het best(www.ahead.de) ik gebruik alleen nog verbatim +r goed resultaat ook in tests succes mvg harm
rob kalshoven Geplaatst: 21 februari 2004 Geplaatst: 21 februari 2004 Hi, Firmware opgraden met minimaal 1.08, dan draaid de NEC op 4x groetjes Rob DM800 HD SE / VU+ Ultimo / Open Pli Echo Star 3000 (werkt nog steeds) Yamaha surround Batavus fiets met grote bel en achteruittraprem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen