Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,<P>Kan iemand mij vertellen wat je juist kan doen met het programma CARDTUNER 3.03 dat op de Duck site staat ?<P>De readme is wel duidelijk, maar is dit programma nu voor een orginele C+ (gele) kaart of wat kan je hier mee uitspoken.<P>Dit programma is van Satbandit, misschien weet deze hier meer over.<P>Humaxuser

Geplaatst:

Ja, inderdaad is het een programma om je orginele seca kaart er mee te bewerken.<BR>Ik gebruik het al ruim een half jaar,en je kunt er meer providers inzetten dan alleen die van C+.<BR>Canal+ werkt bij mij al vanaf feb. zonder er iets aan te hoeven veranderen, de andere providers moet ik wel maandelijks aanpassen.<BR>Ik moet je er wel bijvertellen dat deze kaart bij mij alleen werkt in een aston 1.05 module en niet in een C+ ontvanger als b.v een Phillips.<BR>groetjes Peter

Geplaatst:

Hallo peter007,<P>Ik heb momenteel een orginele C+ kaart en wanneer ik in mijn humax 5400 met aston 1.05 kijk naar de instellingen bij Information, dan zie ik reeds als Label : "SATBANDIT" staan, betekend dit dat deze kaart reeds werd gemaakt met Cardtuner ?<P>Want bij mij werkt de C+ Digitaal juist niet AU en de C+ France en Canel Sat wel AU.<P>Tevens begrijp ik niet zo goed uw opmerking over C+ Digitaal werkt reeds enkele maanden zonder deze iedere maand te updaten. Is uw C+ kaart dan AU en heb je er de mk1 enz... ingezet of dat cardtuner dit.<P>Kan je cardtuner nog met een andere kaart gebruiken ? Gold, Fun, Picard I of II of nog andere ?<P>Groetjes,<P>humaxuser<P>Alvast bedankt voor uw eerste snelle antwoord

Geplaatst:

Ja ,het betekend dat je kaart al is bewerkt ,al moet je voordat je de key's erin zet, weer heel de procedure doorlopen.(om kaart open te krijgen,maar er zit als het goed is ook een nl gebruiksaanwijzing bij .)<BR>Ik heb toevallig nog even gekeken naar mijn org. kaart maar nu alleen nog ned 1 en 2 en dan op zwart ,maar hij licht bij mij al 2mnd stof te happen.<BR>Of je dit programma in combinatie met andere kaarten kunt gebruiken weet ik niet .<BR>Ik gebruik voor de gold en org. kaart de vp2 en voor de fun de funprogger.

Geplaatst:

De kaart werkt weer ,heb even de 0c en 0d aangepast,mischien weer beeld voor de komende 6mnd. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

@ Hallo peter als je de startup record<BR>verander in 01FFFFFFFFFFFFFFFFFFFF dan werkt<BR>de kaart op alle ontvangers!!! rolleyes.gif" border="0 <P>Groete<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 15-09-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Geplaatst:

Ik heb een Philips 5816 en een Satbandit card. Momenteel werken alleen sbs6 en Yorin nog. Iemand een ieetje hoe ik mn kaart weer terugkrijg naar de originele stand. Ik betaal namelijk gewoon voor C+ en het basispakket. Ik weet dat het niet zo slim was om dit te doen maar meestal is er wel een weg terug!

Geplaatst:

@ Hallo satwilly,belt naar Canal+ om u card<BR>terug op te starte. rolleyes.gif" border="0 <P>Groetjes<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Als je rechtsboven kijkt zie je linksonder nix

Geplaatst:

jongens even een vraag ,werkt dan de kaart op een humax ,want dat doet hij nu niet

Geplaatst:

In de Aston CI CAM werkt een Canal Digitaal kaart prima! Aston 1.03 doet wat moeilijk over de nu nog maandelijkse update (maar schijnt niet op alle Humaxen een probleem te zijn), Met Aston 1.05 vermits geldige xxxx en xxxx dan gaat de AU ook prima...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.