Gast Geplaatst: 16 september 2001 Geplaatst: 16 september 2001 mk4.1 ziet mijn programmer niet (phoenix),<BR>poort instelling is zeker goed wie kan me wat meer vertellen over instellingen? groetjes simonj
adje Geplaatst: 22 september 2001 Geplaatst: 22 september 2001 bij mij werkt het perfect op de standaard instellingen bij het starten van het programma gewoon op com1 en verder staat alles zoals in het programma is ingesteld<P>groeten adje
Gast Geplaatst: 22 september 2001 Geplaatst: 22 september 2001 Kijk eens of je wel een keurig gestabiliseerde voeding (met correcte voltage) aan je Phoenixje hebt hangen. Dat bleek bij mij ooit het probleem te zijn. Lampje brandde destijds keurig maar het ding zond alleen maar rommel naar de com-poort. Beetje sjiekere voeding eraan en het werkte!<P>Succes
dighunter Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Zit met hetzelfde probleem. Dacht al dat het aan mij lag aangezien ik voor de eerste keer een kaart wou uilezen en er geen ervaring mee heb. Als test heb ik er eens een goldje ingestoken en hier geeft hij geen foutmelding <P>@MacEllie2 wat gebruik jij dan als voeding? Het voedingsblokje dat ik gebruik heb ik tot op heden voor mijn DL20 en Goldprogger gebruikt zonder problemen. ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Aanbevolen berichten