Gast Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 Wie heeft er ervaring met lock PBM met MKF4 en heeft antwoord op de volgende vragen?<P>Wat kan er mis gaanmet waneer MKF de PBM locked?<BR>Hoe lang zendt C+ PBM signaal uit na activatie van de kaart?<P>groeten
Gast Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 Na pbm locked is waarschijnlijk AU uitgeschakeld en pbm wordt zo`n elke 20 min meegezonden.
Gast Geplaatst: 26 september 2001 Geplaatst: 26 september 2001 ik heb de pbm al 4 maanden gelocked en altijd een update ontvangen.<P> <BR>wesley
Bocky Wocky Geplaatst: 27 september 2001 Geplaatst: 27 september 2001 yes hier idem <P>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 4 oktober 2001 Geplaatst: 4 oktober 2001 Ik snap niet hoe wesley en Bocky Wocky dat gedaan hebben. <BR>Ik heb een kaartje van 2 weken oud (met primarykey 01 en ppua) maar als ik de datum en de bitmap verander word dat binnen een half uur terug gezet. Als ik de pbm lock word er niets meer terug gezet. Ook niet de datum, dat betekend toch dat er geen update binnen komt?<P>Henri.
-Neo- Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Ook ik heb getest met de MKF lock. Lock er op. Keytje gewijzigd en datum gewijzigd:<P>Binnen een half uur weer beeld en de juiste datum.
Sjaak Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Na pbm locked is waarschijnlijk AU uitgeschakeld <BR>Ik had dit probleem heb toen zelf de pua aangepast en het werkt nog steeds maar voor hoelang?? gold card geen probleem maar die kijkt ook niet naar de laatste bits<BR>Sjaak
Aanbevolen berichten