Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een nieuwe garnaal kaart geactiveerd via de telefoon. (Zoals het hoort.)<P>Contract is btw al bij het oud papier, heeft het toch nog een doel.<P>Vreemd genoeg heb ik tot in de vroege uurtjes met MKFind Mosc2000 etc etc alles gebprobeert, maar om de een of andere redenen is er geen ppua, mk en toch staat de kaart open. Heb hem gecloond op een sil4card en deze werkt ook.<P>Wat zie ik over het hoofd, want waaroom staat de kaart open, (x-zone en luna stonden dicht maar heb die via mkfind open gezet).<P>Maw ik heb een kaart zonder C D E en masterkey en heb beeld.......<P>Hoe kan dat ?

Geplaatst:

Je had beter je contract op kunnen sturen naar canal+, want dan krijg je pas een ppua en mk01 op je kaart.<BR>Nu heb je dus inderdaad nog geen ppua en mk01 op je kaart.<P>Greetz

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Ja maar wel beeld......dus vertel het maar hoe dat komt.<P>Als het puur serienummer gebonden is wil ik wel een volgnummergenerator bouwen.<P>Zit er dan iemand bij die wel een volledige abbo neemt dan heb je dus een werkende orginele kaart.......

Geplaatst:

Abuis!<BR>Na een telefonische aanmelding ontvangt je kaart over zijn nummer de geldende keys opgeladen. Tevens gaat de datum naar aanmeldingsdag+10 en je PBM naar 00 00 00 00 00 00 00 CE. Dus je hebt beeld zonder MK1 en PPUA (deze dient alleen ter update! die je nu niet meer ontvangt omdat je het papier hebt weggegooid)

Geplaatst:

Ook ik heb een originele kaart waar ik geen abbo voor genomen heb.Ik heb wel een update gekregen en kaartje is nu geldig tot 31/11.<BR>Heb met MKfind wel een ppua en een MK01 gevonden en ik heb die op een goldcard gezet en de update werkte.Dus een pas geactiveerde kaart krijgt wel zijn updates binnen bij een keywissel,allé bij mij toch ;-))

Geplaatst:

Mimisiku <P>SAT4ALL FAN! <P>Member # 3867 <BR> posted 02-10-2001 21:52 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>Abuis!<BR>Na een telefonische aanmelding ontvangt je kaart over zijn nummer de geldende keys opgeladen. Tevens gaat de datum naar aanmeldingsdag+10 en je PBM naar 00 00 00 00 00 00 00 CE. Dus je hebt beeld zonder MK1 en PPUA (deze dient alleen ter update! die je nu niet meer ontvangt omdat je het papier hebt weggegooid <P>klopt en na 11 dgn zwart

Geplaatst:

@Jacko. Dan is je kaart al aangemeld geweest en had dus al een MK1 en PPUA. In het begin waren er tenslotte pre-enabled kaarten en signalen. Met een nieuwe kaart zal dat niet meer gaan. Enne ge lijkt ene 'Zuid-Hollander' dus een originele kaart zal er niet inzitten wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik ben misschien wel een zuid hollander laugh.gif" border="0 maar heb wel een origineel kaartje bij mijn kabelpakket gekregen hoor.Kaartje mooi aangemeld en dan eens gekeken met MKFIND,zag ik daar WEL een ppua en Mk01 staan en heb die tenslotte op mijn goldkaartje gezet en heb de updates op mijn goldcard wel binnengekregen.Dus een pas geactiveerde kaart heeft wel een PPUA en MK01.Ik spreek dus wel van een kabelpakket hé.Zo te zien uit bovenstaande reply's zal er toch een verschil zitten tussen een kabelpakket en een schotelpakket als het over de PPUA en MK01 gaat.<BR>Greetings Jacko<p>[ 05-10-2001: Message edited by: jacko ]

Geplaatst:

Satelliet aanmeldingen of activaties krijgen eerst een geldige code 0c/0d/0e en pas na binnenkomst contract C+ wordt de eigenlijke MK & PPUA opgelinkt naar de kaart.<BR>Wellicht zal het bij een kabelpakket wel ander zijn.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.