Gast Geplaatst: 20 februari 2004 Geplaatst: 20 februari 2004 heey! mn buurman heeft een rotor tegen de muur hangen! Nu is ie er een beetje mee gaan klooien (heeft ut altijd gedaan) en heeft de rotor laten draaien & zoeken (voor nieuwe zenders) maar sinds dien doet geen een zender het meer! Ik heb een heeel simpel FTA receivertje (naar de db) en als ik de rotor laat draaien loopt ie precies over bv de Astra of Hotbird heen! (je ziet het signaal dus ff uitslaan maar de rotor draaid dan nog een stukje verder) Als ik de receiver nu op de astra laat draaien (heb dan geen signaal) en deze handmatig op 19.2 afstel (met een satfinder), zal de rotor de rest dan ook weer goed pakken?? het geval wil namelijk zo (denk ik) dat tijdens het spelen met de receiver hij de rotor tegen de muur heeft laten draaien en die zo over de stang heen is geschoten! (is geen max. ingesteld) greetz
bash! Geplaatst: 20 februari 2004 Geplaatst: 20 februari 2004 inderdaad op astra afstemmen en daarna rotor op de paal bewegen.. maar.. zorg wel dat je daarna ook de rest even goed afstelt.. dus ook de hoogte enzo!! Suc6! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast Geplaatst: 20 februari 2004 Geplaatst: 20 februari 2004 hoe bedoel je de hoogte?!? elevatie...??
bash! Geplaatst: 20 februari 2004 Geplaatst: 20 februari 2004 yup.. dus als hij een tikkie heeft gehad even alles weer perfect op max signaal afregelen. Als het goed is is dit milimeter werk! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast Geplaatst: 20 februari 2004 Geplaatst: 20 februari 2004 heb de Satfinder Pro (met digi.lcd venster) dat is dus helemaal geen probleem thanx !!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen