Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is me gelukt om een identieke kloon te maken van een org. kaart.<BR>Had zelfs org. Premiere kaarten liggen en de mosc is identiek.<P>Aangezien het feit dat ik voor eigen gebruik (net als de muziek games wereld) een kopie mag maken van wat ik in eigen bezit heb mits ik voor het orgineel betaal en in eigen binnen mijn 4 muurtjes heb is deze vermelding wel de moeite waard.<P>Werkwijze MKFind4.2 zijn gang laten gaan en de bestanden opslaan.<BR>Andere kaart erin en geheel wissen ook d'n eerste seca. Dan bestand openen en de data van de eerste kaart laden en write, write enz.<P>Ook heb ik een kloon gemaakt van een tijdelijk geactiveerde kaart die nog geem pmk en ppua had, nu heb ik dus 2 kaarten die tijdelijk zijn geactiveerd. Naar verwachting heb ik op 1 kaart zwart beeld en op de andere niet omdat ik deze gelocked heb.<P>Ik heb in ieder geval een logger tussen de secadoos en de kaart zitten om te kijken wat er gebeurt.

Geplaatst:

Heb wel mijn twijfels over je verhaal.<BR>Tot nu toe slaagt men er maar niet in om een kaart zonder seca provider te heraktiveren.<BR>En jij vertelt ons dat we zonder probleem deze mogen verwijderen. <BR>Als dat zo is dan is het probleem van alle ijskrabbers opgelost.<P>Edwin

Geplaatst:

Hoi,<P>Dit is dus echte onzin.<BR>Als je de eerste profider van je kaart wist heb je een ijskrabber bij.<BR>Dus verklaar u nader?<P>Greetings

Geplaatst:

ik denk dat hij een silvere kaart gebruikt en geen orginele.

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Geplaatst:

Geel-Zwart-Grijs Seca<BR>gekloond op een oude<BR>Blauwe Premiere<P>Nog steeds beeld.......

Geplaatst:

??????????<BR>Ik weet echt niet wat ik hier van denken moet.<BR>Voor alle duidelijkheid ik heb het zelf 2 maal geprobeerd op deze manier met mk 4.2 en no way .<BR>2 ijskrabbers , nu maar hopen dat het een strenge winter wordt ... komen ze toch nog van pas.<BR>Als het echt kan , een kaart clonen zet ik het meteen op het forum.Ook de hele procedure , al zal die niet zo simpel zijn als de voorgaande.<BR>MVG Belhack.<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.